در روزهایی که تیم های ملی بازی دارند لژیونرهای فوتبال ایران هم در مسابقات باشگاهی به میدان نرفتند.

گروه ورزشی مشرق - در هفته ای که پشت سر گذاشتیم مسابقات باشگاهی در اکثر نقاط جهان تعطیل بود و تیم های ملی در حال انجام دیدارهای دوستانه و رسمی خود بوده و هستند. برخی از لژیونرهای کشورمان نیز به همین خاطر یا در تمرینات تیم ملی حاضر بودند یا به استراحت پرداختند.
در این میان تنها اوساسونا بازی داشت و در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته، بدون جواد نکونام و کریم انصاری‌فرد که در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند، میزبان تیم پانفردینا بود و با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

اوساسونا با قبول این شکست 15 امتیازی ماند و به رده چهاردهم جدول سقوط کرد. قرمزپوشان پامپلونا با لاس‌پالماس، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها 11 امتیاز فاصله دارند.

برنامه بازیهای آینده تیمهایی که بازیکنان ایرانی در اختیار دارند را در زیر ببینید:

علیرضا جهانبخش (هلند): دوشنبه 3 آذر: NEC نایمخن - جوانان آژاکس

جواد نکونام و کریم انصاریفرد (اسپانیا): یکشنبه 2 آذر: آلباسته - اوساسونا

سردار آزمون (روسیه): شنبه 1 آذر: اورال یکاتنینبورگ - روبین کازان

علیرضا حقیقی (پرتغال):
شنبه 8 آذر: پنافیل - براگا

دنیل داوری (سوئیس): شنبه 1 آذر: گراس هاپرز - لوزرن

قطر: یکشنبه 9 آذر: العربی تیمی که از اشکان دژاگه استفاده می کند میزبان الاهلی است که مجتبی جباری و سید جلال حسینی را در اختیار دارد. الشحانیه پایین جدولی هم که مسعود شجاعی، مهرداد پولادی و علی جوکار را در اختیار دارد میزبان لخویا پر مهره خواهد بود. ضمن اینکه ام صلال با پژمان منتظری پذیرای السلیه خواهد بود.

رضا قوچان نژاد (کویت): شنبه 8 آذر: الکویت - العربی

استیون (مهرداد) بیت آشور هم که در تیم ونکوور وایت کپس کانادا عضویت دارد دیگر بازی نخواهد داشت. ونکوور در رده پنجم کنفرانس غرب قرار گرفت و به پلی اف رفت و در این مرحله با شکست 2-1 حذف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس