کد خبر 362703
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

سرمربی پرسپولیس گفت: صادقیان تا دربی می‌‌تواند به شرایط ۹۰ دقیقه بازی برسد.

به گزارش مشرق، اعتراضی که رضا حقیقی بعد از تعویضش در بازی با گسترش فولاد کرد به سوژه داغ خیلی از رسانه‌ها تبدیل شده است. با این حال حمید درخشان گفت که او هیچ اعتراضی نسبت به تعویض نکرده است: من حرف‌های رسانه‌ها را قبول ندارم. در فیلم بازی همه دیدند که او دست بالا می‌برد و از من اجازه می‌گیرد. من از نحوه خارج شدن او از زمین ناراحت هستم و این مساله را کتمان نمی‌کنم. او باید طوری از زمین خارج می‌شد تا برای تیم حاشیه درست نشود. همه روی تیم پرسپولیس تمرکز کرده‌اند و نباید کاری کرد که هواداران از رفتار بازیکنان تیم آزرده خاطر شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیام صادقیان در بازی با استقلال از نظر بدنی به شرایط ۹۰ دقیقه بازی کردن می‌رسد یا نه هم گفت: پیام بسیار بهتر از قبل شده و خیلی سرحال در تمرینات شرکت می‌کند. من از تلاش صادقیان خوشحالم چرا که او بعد از پایان دوران محرومیتش به خوبی تمرین می‌کند و این خیلی جای خوشحالی دارد. صادقیان از نظر بدنی به شرایط ایده آل نزدیک شده و مطمئن هستم تا روز دربی کاملا آماده بازی کردن در ۹۰ دقیقه می‌شود.

سرمربی پرسپولیس ادعا می‌کند تیمش در نیم فصل دوم خیلی بهتر از قبل می‌شود: ما در نیم فصل دوم ۵۰ روز فرصت داریم تا با بچه‌ها کار کنیم و به همین دلیل اوضاع ما خیلی بهتر از قبل می‌شود. البته در نیم فصل چند بازیکن خوب را هم جذب می‌کنیم تا تیم ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده بشود. مطمئن باشید در نیم فصل دوم تیم متفاوتی را خواهید دیدید.

درخشان در پایان در مورد به زندان رفتن مایلی کهن به خاطر شکایت علی دایی هم گفت: من فکر می‌کنم با این اتفاق فقط آبروی پرسپولیس نمی‌رود بلکه آبروی فوتبال ملی خواهد رفت. این دو نفر هردو در تیم ملی فعالیت کرده‌اند. من فکر می‌کنم مایلی کهن یکی از بهترین مربیان تاریخ تیم ملی است و به همین دلیل نباید این رفتار با او می‌شد.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارش ميران ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    لابد همانطوريكه تو بهترين مربي هستي!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس