قهرمان کشتی کشورمان می‌گوید: چند وقتی است که نسبت به المپیک 2012 لندن افت بدنی داشتم ولی انشاء الله با تمرینات زیاد به شرایط خوب خودم بر خواهم گشت.

نسبت به قبل افت کرده‌ام/ مسئولان به مشکلات مالی ما نمی‌رسند
گروه ورزشی مشرق - رضا یزدانی قهرمان بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون در گفتگوی کوتاهی با مشرق درباره وضعیت تیم ملی گفت: خدا را شکر می کنم که شرایط جسمی خوبی دارم و قرار است تا چند روز آینده تمرینات را شروع کنیم ولی مشکلی که وجود دارد مشکل مالی بچه های تیم ملی است که مسئولین رسیدگی نمی کنند.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد در خصوص شرایط جسمانی خودش هم افزود: من چند وقتی است که نسبت به المپیک 2012 لندن افت بدنی داشتم البته این نکته را باید بگویم که در مسایقات آسیایی از ناحیه دنده دچار آسیب‌دیدگی بودم و مدتی است که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنم. انشاء الله با تمرینات زیاد به شرایط خوب خودم بر خواهم گشت.

دارنده 2 طلای مسابقات جهانی برنامه های آینده خود را نیز این‌گونه تشریح کرد: اولین مسابقاتی که من پیش رو دارم مسابقات جام جهانی کشتی است که برای من اهمیت زیادی دارد چون کسب سهمیه المپیک است و ان‌شاء‌الله بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم. بعد از جام جهانی ما مسابقات انتخابی تیم ملی و مسابقات جهانی را داریم و تا چند وقت دیگر تمرینات شروع می شود که قصد دارم در همه این مسابقات شرکت کنم و بتوانم با لطف خدا و دعای خیر مردم مدال‌های رنگارنگی را برای مردم کشورم به ارمغان بیاورم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    پلنگ مازندران
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    پول هست اما به فوتبالیست های بی خاصیت میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس