کد خبر 362977
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

فرنگی‌کار تیم ملی که برای رسیدگی به مجازاتش در زندان به سر می‌برد شب گذشته در زندان درگذشت.

قهرمان کشتی فرنگی خودکشی کردبه گزارش مشرق، اژدر اسدبیگی مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت:‌ بابک قربانی کشتی‌گیر محکوم به اعدام شب گذشته با استفاده از قرص در یکی از زندان‌های این استان خودکشی کرد.

وی ادامه داد: روز گذشته پدر این محکوم به اعدام به ملاقات آمد و آنها باهم گفت‌وگو کردند. بعد از این دیدار، بابک قربانی تعداد زیادی قرص خورد و روی تخت خود دراز می کشد؛ وقتی مسئولان زندان متوجه حال بد وی می‌شوند، به سرعت او را به بیمارستان منتقل می‌کنند و به رغم انجام معده‌شویی، تلاش نتیجه نداد و طبق آخرین اطلاعی که به ما دادند، متأسفانه وی فوت کرده است.

به گزارش مشرق، بابک قربانی که مدال طلای بازی‌های آسیایی گوانگجو را در کارنامه داشت تیرماه سال 91 مرتکب قتل شد.
وی به همراه برادرش که از قهرمانان کشتی آزاد است برای تفریح به دریاچه‌ای در نزدیکی کوه بیستون کرمانشاه رفته بود پس از درگیری با افراد حاضر در آن محل با اسلحه مرتکب قتل شد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    اونوقت اونهمه قرص چجوری رفته تو زندان؟
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    خيلي ناراحت كننده بود بخصوص موقعي كه در اوج قهرماني هستي وهمه دور و ورت هستند اما وقتي كه گرفتار ميشي هيچكدام از آن فرصت طلبها خبري ازشون نيست. از دست رفتن اين جوان خيلي حيف بود اما آقاياني كه تفنگ شكاري داريد و شكار ميرويد بياييد حداقل به خودتان رحم كنيد و دست از شكار مخلوقات خداوند برداريد زيرا آخر و عاقبت نداره و بدترين عقوبت هارا دارد. اين جوان هم كه روحش شاد باشه از شكار برميگشت كه اينطور شد كه نبايد ميشد!
  • رضا ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    این همه قرص را از کجا آورده بوده؟
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    از بین رفتن بیهوده نیروی انسانی جوان واقعا یه ضربه به کشوره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس