چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد به صورت رسمی از امروز در سینما فلسطین تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش مشرق، چهل و چهارمین جشنواره علمی، آموزشی و تربیتی فیلم رشد از امروز 23 آبان‌ماه با حضور 209 اثر از 40 کشور به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

در این جشنواره فیلم‌هایی از کشورهای ایران، آلمان، اسپانیا، استونی، انگلستان و دیگر کشورها حضور دارند و اکران فیلم‌ها از شنبه 24 آبان‌ماه در سینما فلسطین، 200 آموزشگاه در مناطق نوزده‌گانه تهران، 20 کانون فرهنگی ـ تربیتی، 17 پردیس دانشگاه فرهنگیان و در استان گیلان و بنادر جاسک، کنارک و چابهار به نمایش درخواهد آمد.

محمد فاضل، مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش که در این مراسم حضور داشت، پیام وزیر آموزش و پرورش به جشنواره فیلم رشد را قرائت کرد و گفت: وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در یک اجلاس بین‌المللی در خارج از کشور هستند و پیام وی به چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد را قرائت می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در اختتامیه این جشنواره در خدمت وزیر آموزش و پرورش باشیم.

همچنین حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که در سال‌های گذشته دبیری این جشنواره را به عهده داشت، گفت: این جشنواره برای توسعه فیلم آموزشی در فرایند شیوه آموزشی انجام وظیفه می‌کند و اکنون چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد در سازمان پژوهش در وزارت آموزش و پرورش آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: با کمال افتخار دبیری این جشنواره را به سعید بدیعی تقدیم می‌کنم و خودم در سمت معاونت وزارت آموزش و پرورش ادامه وظیفه می‌دهم.

به گزارش فارس، به پاس زحمات حمیدرضا کفاش به لحاظ دبیری جشنواره فیلم‌های رشد در سال‌های گذشته از وی تجلیل شد.

همچنین اختتامیه چهل و چهارمین جشنواره فیلم رشد 30 آبان‌ماه در سینما فلسطین تهران برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس