قائم‌مقام حزب موتلفه عنوان کرد: در اولین انتخابات مجلس بنده نماینده موتلفه بودم و با بنی صدر و دیگران بحث می کردم و در تمام این انتخابات من نقش اصلی را داشتم، از مجلس شورای اسلامی گرفته تا خبرگان رهبری و همین الان هم مسئول انتخابات موتلفه هستم.

در تمام انتخابات‌ها من نقش اصلی موتلفه را داشتم/ برخی مایل نیست موتلفه شکل بگیرد/ با آیت‌الله یزدی دیدار داشتیم
اسدالله بادامچیان قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی با حضور در غرفه مشرق در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در خصوص عدم حضور مرحوم عسگر اولادی گفت: حتما هر انسان ویژه‌ای خلعی دارد، من حتی محضر مقام معظم رهبری هم عرض کردم که خلا آقای عسگر اولادی پر نمی‌شود، چون عسگر اولادی کسی بود که دیگر شبیه او پیدا نمی کنید.

وی درمورد فعالیت های موتلفه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: از اول پیروزی انقلاب تا به حال، در تمام انتخابات ها موتلفه در حزب جمهوری اسلامی ایران حضور جدی داشته است. ما تنها حزبی هستیم که در مرکز سیاسیون یک معاونت انتخاباتی دائم داریم منتها دوستان و رقیبان مایل نیست خیلی موئتلفه شکل بگیرد و نمود پیدا کند.

قائم‌مقام حزب موتلفه با بیان اینکه بعد از پیروزی با تشکیل حزب جمهوری اسلامی ما همان دقیقه همه گروه‌های مختلف را دعوت کردیم، بعد آز آن هم در اولین انتخابات مجلس بنده نماینده حزب بودم و با بنی صدر و دیگران بحث می کردم و در تمام این انتخابات من نقش اصلی را داشتم، از مجلس شورای اسلامی گرفته تا  خبرگان رهبری و همین الان هم مسئول انتخابات موئتلفه هستم.

بادامچیان در پایان از دیدار اعضای حزب موتلفه با آیت‌الله محمد یزدی خبر داد و گفت: هفته گذشته با آیت‌الله محمد یزدی دیدار داشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس