عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی عنوان کرد: من فکر نمی کنم نیازی به پوست اندازی داشته باشیم، اصلاح طلبان قبل از انتخابات 92 پوست اندازی کردند و به نظر می رسد دیگر نیازی به پوست اندازی نداشته باشند.

اصلاح‌طلبان قبل از انتخابات 92 پوست اندازی کردند/ از اشتباهات گذشته عبور کردیم/ آمدن تشکل «ندا» را به فال نیک می‌گیریمگروه سیاسی مشرق - محمد جواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور در غرفه مشرق به گپ و گفت با خبرنگاران مشرق پرداخت و گزارشی از تحولات این روزهای حزب اعتمادملی ارائه داد.

وی با بیان اینکه حزب اعتماد ملی اولین نشست شورای مرکزی خود را پس از حوادث سال 88 توانست شهریورماه سال گذشته برگزار کند، اظهار داشت: حزب از سال 88 تا سال 92 نتوانست جلسات شورای مرکزی خود را تشکیل بدهد و در سال 92 بود که پس از 4 سال توانست جلسات خود را تشکیل بدهد.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در ادامه عنوان کرد: بعد از آن جلسه بود که دفاتر استانی حزب اعتماد ملی مجددا شروع به کار کرد و اکنون حدود 60 درصد از دفاتر استانی ما فعال هستند.

وی تصویب برگزاری نشست‌های فصلی را یکی از مصوبات این حزب برشمرد و خاطرنشان کرد: ما آخرین نشست فصلی خود را در عید غدیر امسال برگزار کردیم و مصوبه این نشست فعال شدن شاخه بانوان و شاخه جوانان حزب در تمام استان‌ها بود.

حق‌شناس در خصوص تشکل جدید «ندا» گفت: آمدن تشکل جدید به نام ندا را ما به فال نیک می گیریم و استقبال می کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به وجود آمدن تشکل ندا به معنی پوست اندازی اصلاح طلبان است یا خیر؟، اظهار داشت: من فکر نمی کنم نیازی به پوست اندازی داشته باشیم، اصلاح طلبان قبل از انتخابات 92 پوست اندازی کردند و به نظر می رسد دیگر نیازی به پوست اندازی نداشته باشند.

وی در خصوص چگونگی پوست اندازی اصلاح طلبان قبل از انتخابات 92، عنوان کرد: عبور از اشتباهات سال 84 و سال های بعداز آن را می توان به نوعی پوست اندازی اصلاح طلبان تلقی کرد.

حق شناس در ادامه افزود: ما توانستیم از تفرقه جلوگیری کنیم و منافع ملی را مقدم بر منافع شخصی و گروهی برشماریم و این از تصمیمات بزرگی بود که در انتخابات 92 گرفته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • عبدالله ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    مگررای مردم حق الناس نیست؟ پس عذرخواهی ازملت چی شد؟ رو که رو نیست ،سنگ پاست.!!! این مطالبه ی به حق ازفتنه گران ،وظیفه ی مشرق وسایررسانه های مردمی ست . لطفا سانسور نکنید.
  • مهدی از قم ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    این افراد به شدت دچار فقر فکری هستند و پیاده نظام بی جیره و مواجیب غرب و هیچکدامشان از سروش گرفته تا بقیه در بهترین شرایط چیزی جز مترجم فلاسفه غرب نیستند و چیزی از خودشون ندارند.و با تلاشی بیهوده میخواهند جامعه مدنی و دمکراسی و اومانیسم و حقوق بشر غربی را در جامعه اسلامی جا بیندازند و جامعه را سکولاریزه کنند.چیزی که به شدت مورد علاقه غرب هست.اما بدانند تا فرزندان خمینی و رهبری امام خامنه ای هست راه به جای نمیبرند
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    0 0
    چطوري تكاور؟فقط مونه شمامصاحبه كني كه تكاورشدي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس