در گسترش شایعه ارتباط اسید پاشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌های بیگانه همراه برخی عوامل داخلی موثر بودند

با شایعه‌سازان رسانه‌ای برخورد می‌کنیم/ اقدامات فرهنگی را در خارج از مرزها آغاز کرده‌ایم/ در انتشار شایعه ارتباط اسیدپاشی با حجت‌الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه با حضور در غرفه مشرق به گپ و گفت با خبرنگاران مشرق پرداخت.

وی پیرامون فعالیت‌های فرهنگی قوه قضاییه در خارج از مرزهای کشور گفت: برنامه های فرهنگی خارج از کشور جز اهداف دور ما در معاونت فرهنگی قوه قضاییه هستند و ما اکنون اقدامات اندکی را در حوزه خارجی شروع کرده‌ایم، به طور مثال در حوزه "حقوق بشر" و همچنین پاسخگوی به شبهاتی که علیه نظام قضایی کشورمان در رسانه های بیگانه مطرح می‌شود فعالیت هایی آغاز شده است و ما در معاونت فرهنگی بنا داریم از این پس به این شبهات پاسخ  دهیم.

معاون فرهنگی قوه قضائیه در ادامه اظهار داشت: در حوزه داخلی نیز برنامه‌هایی برای ساخت تیزرها و کلیپ های فرهنگی در دستور کار داریم. این فعالیت ها در راستای آگاهیی بخشی مردم است.

وی همچنین با اشاره به برخی شایعه سازی های اخیر مطرح شده در حوزه  رسانه‌ای و فرهنگی، عنوان کرد: با شایعه سازان رسانه‌ای قطعا برخورد می کنیم. این رسانه‌ها با انتشار این شایعات به اصل نظام و همچنین به امنیت روانی مردم ضربه می‌زنند.

صادقی همچنین با اشاره به شایعه اسید پاشی گفت: احتمال میدهم که این اقدامات رسانه‌ای انجام شده در حوزه اسید پاشی برای بدنام کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است و من احتمال توطئه  را در این زمینه می‌دهم.

وی در ادامه توضیح داد: در  گسترش شایعه ارتباط اسید پاشی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر رسانه‌های بیگانه همراه برخی عوامل داخلی موثر بودند و ما امیدوارم عوامل اسید پاشی دستگیر شوند و مشخص شود پشت پرده این شایعه سازی چه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    تازه کاری مشرق؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس