کد خبر 362412
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸

عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت (ع) گفت:امسال همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان کاروان هیأت‌الرضا به کربلای معلی اعزام می‌شود.

به گزارش مشرق، عبدالرضا هلالی مداح کشورمان عصر امروز در حاشیه بازدید در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که برنامه امسال هیأت‌الرضا در اربعین حسینی چیست گفت: به امید خدا امسال عازم کربلا خواهیم بود و اگر هم قسمت نشود برنامه ما در هیأت‌الرضا برای اربعین دایر است.

وی افزود: امسال یک تیم از مشتاقان ابی‌عبدالله از انگلستان کاروان اربعین هیأت‌الرضا را همراهی می‌کند.

هلالی درباره همکاری حامد زمانی گفت: این نوع سبک کار اخیرا مورد استقبال مردم قرار گرفته و این نشان می‌دهد که این سبک در موسیقی مورد نیاز است البته یک مداح هیچگاه نمی‌تواند خواننده باشد و بالعکس یک خواننده هم هیچگاه نمی‌تواند مداح شود.

این مداح اهل‌بیت درباره لبیک به صحبت اخیر مقام معظم رهبری درباره برهنه شدن در هیأت تاکید کرد: مقام معظم رهبری ولی امر تمامی مسلمین جهان هستند و اطاعت از خواسته قلبی ایشان وظیفه تک تک ماست.

وی در پایان از خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه حرفه‌ای یاد کرد و گفت: همواره اخبار خبرگزاری فارس را دنبال می‌کنم و این خبرگزاری تاثیر‌گذار است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۲
    0 0
    "این مداح اهل‌بیت درباره لبیک به صحبت اخیر مقام معظم رهبری درباره برهنه شدن در هیأت تاکید کرد: مقام معظم رهبری ولی امر تمامی مسلمین جهان هستند و اطاعت از خواسته قلبی ایشان وظیفه تک تک ماست." جدا؟؟؟؟؟ پس فقط چرا یه شب این کارو کردی برادر با سابقه؟! خدایی نکرده مریدا می پریدن اگه میگفتین هر شب قصه همینه؟! یا اینکه جنبه تیلیغاتی قضیه یه شب جواب گو بود و بعش ضرر می زد؟! با یکی از نفرات اصلی مهدیه خ رشید (هیئت دوم برادر هلالی) که صحبت می کردم میگفت: این نظر شخصی اقاس و حکم نیست!!! مرحبا به این همه "اطاعت از خواسته قلبی" "ولی امر تمامی مسلمین جهان"

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس