حال اما جالب‌تر آن است که این سازمان با همه ادعایی که در سازمان‌دهی رسانه‌ای دارد آنقدر مخاطبان خود را ساده‌لوح فرض کرده است که از یک انیمیشن ایرانی که در آن یک بمب هسته‌ای منفجر می‌شود استفاده کرده تا نشان دهد که ایرانیان به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای هستند؛ البته ناگفته نماند که از کامنت‌هایی که پای این مطلب رفته است، می‌توان فهمید که تقریبا هیچ کدام از مخاطبان این صفحه فارسی بلد نیستند وگرنه می‌فهمیدند که در این انیمیشن، گروه‌های دفاعی در حال خنثی کردن حملات هسته‌ای رژیم صهیونیستی هستند.

گروه جنگ نرم مشرق- چندی پیش گزارشی مبسوط از عمل‌کرد سازمان پروژه اسرائیل در مشرق آماده و منتشر شد. از آنجا که این سازمان به فعالیت‌های رسانه‌ای ضد ایرانی و ضد اسلامی مشغول است و در تمام صفحات اجتماعی فعال است، اکنون سایتی برای جمع‌آوری امضا علیه برنامه هسته‌ای ایران به راه انداخته است که از مخاطبان خود دعوت می‌کند تا با اهدای کمک مالی و امضای سایت‌شان صدای خود را به گوش واشنگتن برسانند.

سواستفاده «پروژه اسرائیل» از انیمیشن ایرانی «راشل کوری 2» + فیلم و تصاویر // آماده

پروژه اسرائیل در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی مطلبی را نوشته است که خواندن آن برای فهمیدن روش تبلیغات منفی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران مفید است:

پروژه اسرائیل

«برای فشار به ایران و واشنگتن کمک کنید

ایران بزرگ‌ترین کشور حامی تروریست در جهان است. اکنون می‌خواهد به بمب هسته‌ای دست یابد. ایران به دنبال توافق‌نامه‌ای است که هر وقت خواست بتواند به بمب دست یابد

24 نوامبر، سررسید بحرانی شدن اوضاع است.

توافقی که توانایی تولید سلاح اورانیومی یا پلوتونیومی را به ایران بدهد، او را سریعتر به بمب هسته‌ای خواهد رساند.

دنیا نباید اشتباه کند. نتیجه این اشتباه ایران هسته‌ای است که از ترور هسته‌ای در سیاست خارجی‌اش استفاده می‌کند همان‌طور که اکنون از ترورهای غیر هسته‌ای استفاده می‌کند.

ما به آسانی نمی‌توانیم ایران را در مسیر حرکت به سمت سلاح هسته‌ای رها کنیم. شما می‌توانید برای کمک به متوقف کردن ایران چند کار انجام دهید:

پروژه اسرائیل

1. صفحه ما را در شبکه‌های اجتماعی‌تان منتشر کنید.

2. به ما کمک مالی کنید تا ما با ارتقای سایت‌مان جلوی رشد تهدید ایران را بگیریم.

3. ایمیل و امضای خود را در سایت مرقوم کنید تا جلوی ایران گرفته شود.

همین الان اقدام کنید و واشنگتن واضح و بلند خواهد شنید که : به ایران بمب ندهید.

هیچ راهی برای ساخت بمب به ایران ندهید، یا توافق نکنید.»

حال اما جالب‌تر آن است که این سازمان با همه ادعایی که در سازمان‌دهی رسانه‌ای دارد آنقدر مخاطبان خود را ساده‌لوح فرض کرده است که از یک انیمیشن ایرانی که در آن یک بمب هسته‌ای منفجر می‌شود استفاده کرده تا نشان دهد که ایرانیان به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای هستند؛ البته ناگفته نماند که از کامنت‌هایی که پای این مطلب رفته است، می‌توان فهمید که تقریبا هیچ کدام از مخاطبان این صفحه فارسی بلد نیستند وگرنه می‌فهمیدند که در این انیمیشن، گروه‌های دفاعی در حال خنثی کردن حملات هسته‌ای رژیم صهیونیستی هستند.

دانلود 

پروپاگاندای رسانه‌ای این عده به همین‌جا ختم نمی‌شود و در اقدامی دیگر جهت تحمیق مخاطب خود، ویدئویی از صحنه‌های مرگ بر آمریکا گفتن مردم در یک نماز جمعه در تهران را با زیرنویس فارسی منتشر کرده‌اند و این فریاد‌های مرگ بر آمریکا را دست‌مایه‌ای برای ترس از ایران قرار داده‌اند.

دانلود

نکته دیگری که حائز اهمیت است آن است که سازمان پروژه اسرائیل به عنوان یک سازمان عریض و طویل صهیونستی و با همه سرمایه و بودجه عظیم و لابی‌های قدرتمندی که در دنیا دارد باز هم به جیب مخاطب بخت‌برگشته خود چشم دوخته است تا شاید بتواند چند دلاری را هم از جیب آنان کاسب شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سینا ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    خدایی الان دیگه ادمای غربزده هم نمیتونن نسبت ب اسراییل بیتفاوت باشن ..اگه کسی تو دنیا فریب اسراییلو بخوره خیلی گاگوله
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    عجب حرومزاده ایه این اسرائیل. این همه سرمایه دارن باز دنبال سرکیسه کردن مردم هستند.
  • ۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    تا زبانی که دنبال محو اسراییل باشید اونها دنبال محو شمان و با هیچ جنگی نمیشه تحریم رو شکست داد
  • حسين ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    انيمشن خوبى هست و پيام زيبايى داره،ولى مساله اينه كه ملت ايران از هر مردمى رژيم پليد اسراييل را بهتر ميشناسه و اولويت با معرفى و نشان دادن وجود پليد اين كفتار هار به يگر ملتىهاست. بهتر بود انيميشن و يك محصول تصويرى توليد ميشد كه نشان ميداد اگر مردم اروپا و آمريكا شروع به ايستادگى در مقابل اسراييل كنند و برخى كشورهاى غربى به مشكل بربخوردند با اسراييل در مقابل اسراييل چطور اونها را تهديد به حمله هسته اى ميكنه. اين طور ميشه به اينها فهموند اسراييل به هيچ كس حتى پشتيبانان خودش هم رحم نخواهد كرد و سياستش خلاصه شده در ترور و ناامنى در كشورها.
  • ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    اینا به هیچ صراطی مستقیم نیستن
  • ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    زنده باد سیب زمینی
  • سما ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    سلام. مشرق محترم، چرا از طرق مشابه آن، صفحه ای باز نمی کنید، که هر ایرانی تنها با یک کلیک به نشان مضای خود بتواند، معنای مثل "ایرادهای بنی اسرائیلی" را مطابق شرحی که می دهید، برای هیات حاکمه آمریکا تایید کند!؟ تا بلکه بدانند بهانه های این قوم از قدیم الایام برای ما مَثَل شده است ...
  • ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    در جواب ناشناس 03:38 یه کلام از مادر عروس البته از نوع صهیونیستش!
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    اقای ناشناس اسرائیل باید از صفحه روزگار محو بشود اونم فقط و فقط به دست ایرانیان با ایمان وسلام
  • ابی ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    تا آخرین صهیونیست کشته مشه دست بردار نیستیم "اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود"
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    مرگ بر صهیونیسم نابودی صهیونیستها نزدیک است انشاالله
  • ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    من نمیدونم چرا مثلا نمیگن مرگ بر دولتمردان آمریکا؟ بابا اون امریکایی که اونوره که حالیش نمیشه ما منظورمون ملت امریکا نیس ! با اینکار ملت امریکا تحریک میشن و براحتی اجازه میدن به دولت تا میلیارد میلیارد برا اسراییل خرج کنن
  • سید عادل میراحمدی بهنمیری ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    سلام. سونامی اب ساحل؛ رژیم کودک کُش اسرائیل را بیشتر از موشک های شهاب سه ویران می کند. حسبناالله و نعم الوکیل؛ نعم المولی و نعم النصیر. التماس دعا یاعلی(ع)
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    متاسفانه ما ایرانیها از رسانه های دیجیتالی بخوبی استفاده نمی کنیم. خوب یه انیمیشن از زن وبچه کشی اسراییلیا درست کنید و به اشتراک بزارین. مطمینا جواب می ده. کاش من خودم توانایی اینکارو داشتم.
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    مرگ بر اسرائیل جنایتکار. انشاءالله به زودی تاوان جنایتهای بسیار زیادی که در این سالها کردید رو خواهید داد.
  • مجید ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    حرف قشنگی و به جایی زدی
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    انتخاب با خودشون هست 1-صهیونیست های غاصب دست از فتنه انگیزی در خاورمیانه و کشتار فلسطینی ها بردارند و به کشورهای خودشون برگردند. 2-با زبان خودشون باهاشون صحبت خواهیم کرد. یکی از موارد فوق رو باید انتخاب کنند.
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    يادبگيريم به هيچ كس ناسزا نگيم حتي دشمن يادبگيريم مواظب ادبياتمون باشيم اندازه نگه دار كه اندازه نكوست هم لايق دشمن است و هم لايق دوست روايت هم داريم تا دلت بخواد ....
  • قریشی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    زنده با هر ایرانی آزاده و با شرف و مرگ بر صهیونیستها و صهیونیست دوستان
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    دمشون گرم که اینقدر عقلشون کشیده
  • ناشناس ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    1 0
    شما مشکل مرغ و برنج مردم و حل کنین چیکار دارین به اسراییل و ارکیو
  • احسان ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    مگه ایرانیه بی ایمان هم داریم!!!! باید همه متحد باشیم(گرفتی مسئله رو...)
  • ازاد ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    این بخاطر تنبلی ما و مسئولان رسانه ایه کشوره. فقط نشستیم تا ببینیم دشمن چکار میکنه اونوقت یه کاری برای مقابله با اون انجام بدیم. هیچ وقت ابتکار عمل دست ما نبوده در زمینه رسانه.متاسفانه مسئولین ما از نسلی هستند که اعتقادی به جوانان و قدرت رسانه ای اونها ندارن...
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    ناشناس 11:15 وسط دعوا نرخ تعیین نکن بابا اسرائیل بالا خواه و وکیل وصی زیاد داره تو هوای کلاه خودتو داشته باش باد نبره
  • مهرداد ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    دیدی مشرق باز تندروی احمقانه کار دست ایران داد الان اونا به دنیا میگن دیدید ایران میخواد دنیا رو نابود کنه من نمیفهمم اگه میخواد انیمیشن بسازید این همه موضوع چرا گیر دادید به این خیالپردازیها فقط یه نفر میتونه از این حرفا بزنه اونم رهبر انقلابه که ایشون نظر دیگه ای دارن یادتونه حرفای احمدی سال85 چه هزینه ای برای ایران داشت البته شما که این چیزا رو متوجه نمیشید!
  • ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    0 0
    حرومزاده است چون ولد نامشروع انگلیس و آمریکا در خاور میانه است.
  • امیر ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۴
    0 0
    این رفتار از بزرگترین تروریست دنیا بعید نیست .ولی ماهم نباید فرصت سواستفاده به دشمن رو بدیم . باارزوی نابودی هرچه زودتر حکومت کثیف اسرائیل .
  • ابی ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    راستی برو بچ از جیگر کسی خبر نداره بذارید بیاد رو خط احتمالاً در بورکینافاسو زندانی شده همش هم تقصیر این ایکیوسان دهن لقه!!!!!!
  • ناشناس ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۴
    0 0
    این گروه مثلا انیمیشن ساز خواستن خوش رقصی کنن برای رژیم به خیال اینکه بهشون پول میدن اما در حال حاظر مشغول گدایی هستن توی سایتشون و انیمیشنشون هم توسط صدا و سیما پخش نشد به خاطر اینکه الان که ایران پای میز مزاکره زانو زده نباید چیز تحریک آمیزی پخش بشه اما از طرفی این انیمیشن توسط تلویزیون اسرائیل بارها پخش و به نفع خودشون استفاده کردن
  • حسن ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
    0 0
    با آقای عظیما دیدار داشتم و ایشون یک نیروی دغدغه مند هستند که با فکر زیبا و حسینی شون توانستن این انیمیشن رو بسازند ، کی گفته گدایی کردن؟ حالا اسرائیل هر سوء استفاده ای کرده بار اولش نیست و ما نباید بخاطر حرف مغرضانه شون از عظمت این انیمیشن غافل بشیم ، حالا ایران پخش نکرده ولی توی جشنواره عمار که اومد و اول شد.
  • ناشناس ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    انمیشن خوبی هست
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    0 0
    شوروی پیش از آمریکا ، اسرائیل را رسمیت شناخت و تامین نیروی انسانی اش هم عمدتاً توسط روسها بود. آنها میخواستند که به این طریق یک پایگاه در خاورمیانه ایجاد کنند ولی شکست خوردند و اسرائیل به طرف غرب رفت
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    0 1
    با سلام و عرض ادب برای جواب به این حرکت اسرائیل و همینطور کوتاه کردن دست شون از سوء استفاده های احتمالی از کلیپ مربوطه، اخیرا ویدیو کلیپی رو با دوبله انگلیسی تیم دوبلاژ حرفه ای کمپانیکس آغاز کردیم تا به رژیم اسرائیل نشون بدیم که ایرانیا با استعداد تر و بزرگتر از اون چیزی هستش که اونا فکر می کنن به امید خدا این انیمیشن با حمایت مالی عموم در صورت رسیدن به حداقل هزینه های مورد نیاز قید شده در وب سایت ما شروع به کار خواهد نمود و بعد از اتمام اون به صورت رایگان در اختیار سازندگان این اثر قرار خواهد گرفت. در صورتی که از این حرکت استقبال بشه مسلما دامنه فعالیت هامون رو گسترش میدیم و آثار دینی و مذهبی ایران رو به انگلیسی دوبله کنیم. با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس