کد خبر 28085
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۴

سازمان پروژه اسرائيل در سايت خود مطلبي با عنوان «بسته خبري ايران» و نقشه ايران را قرار داده، که در آن اتهامات کشورهاي غربي عليه ايران از جمله حمايت از تروريسم و برنامه سلاح هسته اي ايران، را گردآوري نموده است.

به گزارش خبرنگار مشرق، سازمان پروژه اسرائيل (TIP) سايتي را عليه ايران طراحي و راه اندازي نموده است و در آن با ارايه نقشه اي از ايران (که تهديدهايي که غرب ايران را به آن متهم مي کند در آن نقشه مشخص شده)، ايران را به عنوان يک خطر جهاني معرفي نموده و تلاش کرده است منابع و مقالات و ديگر اتهامات غرب عليه ايران را يکجا عليه ايران گردآوري کند.
در اين سايت ادعا شده است که سازمان پروژه اسرائيل، حقايق لازم براي آينده اي بهتر را ارائه مي دهد و از آزادي، امنيت، و صلح در اسرائيل و خاورميانه حمايت مي کند.
سازمان پروژه اسرائيل خود را اين گونه معرفي مي کند: سازماني آموزشي و غير انتفاعي که در مورد اسرائيل و خاورميانه به مطبوعات، سياست گذاران و عموم مردم، اطلاعات موثق ارائه مي دهد.
اين سازمان در صفحه اصلي سايت خود مطلبي تحت عنوان «بسته خبري ايران» به همراه نقشه ايران را قرار داده است، به همراه کلماتي که نقشه ايران را محصور کرده است. هر کدام از اين کلمات به تهديد هايي براي هراس جهاني از ايران اشاره دارد که کشور هاي غربي ايران را به آن متهم کرده اند. با کليک بر روي هر اتهام، تمام مقالات مربوط به آن موضوع قابل مشاهده است.

در بالاي نقشه ايران نوشته شده :

 اطلاعات مربوط به حمايت ايران از تروريسم و برنامه سلاح هسته اي ايران

 

 


اطلاعات مربوط به برنامه هسته اي و حمايت ايران از تروريسم عبارتند از:
1. چگونه مي توان تهديد يک ايران هسته اي را متوقف نمود
2. تخطي هاي هسته اي ايران
3. تهديد ايران براي جهان
4. تروريسم با حمايت ايران
5. موارد نقض حقوق بشر از سوي ايران
6. منابع سرمايه گذاري براي جهان عاري از ترس/ايران
7. شواهدي دال بر تاثيرگذاري تحريم ها
8. رهبران ايران چه مي گويند
9. کنفرانس پروژه اسرائيل در مورد ايران
10. نظرسنجي در مورد ايران
11. سلاحهاي جنگي ايران
12. منابع کارشناسي

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس