کد خبر 361766
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نبی باید امانتدار سازمان لیگ باشد و اگر این طور نباشد باید فاتحه این فوتبال را خواند.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در مورد غیبت جاسم کرار در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی و ناراحتی امیر قلعه نویی از دبیرکل فدراسیون فوتبال صحبت های زیر را انجام داد:

از استقلال و برنامه های این تیم چه خبر؟

خوشبختانه خبر خاصی نیست و از امروز هم تمرینات شروع می شود.

دیروز جلسه انضباطی کرار بود ولی در این جلسه شرکت نکرد.


نماینده او روز گذشته در جلسه شرکت کرد. فعلا هم تصمیم خاصی نگرفتیم و چیزی هم تا اطلاع ثانوی اعلام نمی کنیم تا با خودش حرف بزنیم.

چرا خودش در جلسه شرکت نکرده است؟


این را باید از خودش پرسید. به هر حال او اکنون شرایط عادی ندارد و ما هم نمی خواهیم به خاطر دربی تنش درست کنیم. حتما شرایط روحی لازم را نداشته و ما هم نمی خواهیم برای ورزشکار شرایط را سخت تر کنیم و او را به حاشیه بکشانیم تا نتواند خود را به شرایط عادی بازگرداند. کرار بازیکن خوبی برای ما بوده است و امید داریم در اولین فرصت او شرایطش خوب شود.

آقای افشارزاده فکر نمی کنید که این کنار آمدن با کرار نوعی بازیکن سالاری به شمار می رود؟

بهتر است که قضاوت را به بعهده باشگاه بگذارید. ما نمی خواهیم ایجاد تنش کنیم. مطمئن باشید که استقلال از حق خودش نمی گذرد. منتها برخی مسائل زمان می خواهد.ما نمی گوییم کرار اشتباه نکرده اما نمی توانیم یک طرفه هم به قاضی برویم و قضاوت کنیم. اجازه دهید با کار کارشناسی در مورد کرار تصمیم بگیریم. باید مطالعه داشته باشیم.

شنیده شده کرار به عراق رفته؟

من نشنیدم. فعلا هم خبری به من نداده اند.

ظاهرا همچنان پرسپولسی ها نسبت به تاریخ دربی شاکی هستند و می گویند استقلال به خواسته خودش بابت بازی در تاریخ دوم آذر رسید؟

این خواسته استقلال نیست وقتی 6 بازیکن ما در تیم ملی هستند چه باید بکنیم؟در هر صورت ما همیشه تابع سازمان لیگ بوده ایم و هستیم.

داستان شکایت بازیکنان خارجی از استقلال به کجا رسید؟ آیا استقلال را کسر امتیاز تهدید می کند؟

6 بازیکن هستند که باید با آنها صحبت کنیم. دو ماه است که نامه نگاری را شروع کردیم و با نیمی از آنها هم صحبت کرده ایم ولی تمام سعی بر این است که تا هفته آینده این موضوع را جمع کنیم تا خطری استقلال را تهدید نکند.

روز گذشته امیر قلعه نویی در مصاحبه ای علیه نبی صحبت کرد.

من هم از دست نبی شاکی هستم. اگر رای محرومیت هواداران تراکتورسازی داده شده چرا زودتر اعلام نشده بود؟ نبی باید محرم و امین سازمان لیگ باشد و اگر قرار باشد این طور نباشد باید فاتحه این فوتبال را خواند.

اعتراضی بابت این قضیه دارید؟

اجازه دهید ما خودمان کارمان را پیش ببریم و این قضیه را پیگیری کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس