کد خبر 361863
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

سرمربی استقلال گفت: نبود ملی‌پوشان برای ما دردسرساز می‌شود و باید فکری به حال این مساله بکنیم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی از حضور بازیکنان پرتعداد تیمش در اردوی تیم ملی گله دارد. او می‌گوید: مساله ملی پوشان واقعا برای ما دردسرساز شده است و تمرکز تیم ما را به هم زده است. ۶ بازیکن تیم ما در اردوی تیم ملی هستند، کرار و مگویان هم که به اردوی تیم ملی کشورشان می‌روند. شما بگویید من می‌توانم چه کار کنم؟ با ۱۰ نفر مجبور هستیم تمرین کنیم و با این شرایط کار ما مشکل می‌شود. باید به دنبال راهی بگردیم که با این شرایط تیم ما لطمه نخورد. ما از اول فصل با این مشکل مواجه بودیم و به همین دلیل هم هست که بعد از گذشت ۱۴ هفته هنوز نتوانسته‌ایم به شرایط ایده آل برسیم.

او در مورد دربی ۷۹ و وضعیت استقلال برای این بازی هم گفت: ما همه این مشکلات و سختی‌ها را داریم و این روی کار ما تاثیر می‌گذارد. با این حال قول می‌دهم که در دربی تیم متفاوتی را ببینید. استقلال در چند هفته گذشته خوب نتیجه نگرفته است اما هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم. در دربی سعی می‌کنیم با توجه به داشته‌‌هایمان نتیجه خوبی را بگیریم چون به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم.

قلعه نویی در مورد اینکه آندو از وضعیتش در استقلال ناراحت است هم گفت: آندو باید صبر کند تا به پولش برسد. مثل بقیه بازیکنان که با مشکلات مالی باشگاه کنار آمده‌اند. مطمئن باشید باشگاه در اولین فرصت پول او را می‌دهد و فقط او باید کمی تحمل داشته باشد تا این مساله به خیر و خوشی تمام شود. فکر می‌کنم تا بدین جای فصل هم مدیریت تیم تلاش زیادی را کرده است و این مسائل در هر باشگاهی طبیعی است.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • توانا ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    امیر جون نگران نباش با همین بازیکنا هم پرسپولیسو میبریم.و شکست رو شاخشونه!
  • علیرضا شوش ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    انشاالله میبازید ....
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    من استقلالی ام . اما الان 2 فصله میره بازیکنهای تیم ملی خودمون که میدونه میرن اردو و خسته بر میگردن مثل بیک زاده و خسرو و آندو رو میاره و بازیکن یاغی مثل کرار که 3 بار از تیمهای ایرانی اخراج شده رو میخره بعد تیمش میره تو حاشیه و میناله. برو مثل سپاهان و تراکتور و نفت بازیکن حسابی بخر.
  • مصطفی ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    خوشم میاد که این آقا همیشه خوش خیال هستن بردن این پرسپولیس که هیچ بازیکن مطرحی نداره آخه هنره تو هفت بازی 5 امتیاز گرفتی فکر می کنی با بردن پرسپولیس قهرمانی البته اگه بلای ایمون زاید یه وقت سرت نیاد مثل مظلومی مغرور نشو بد می خوری ( مثلا 6 به صفر ) ضایع میشی
  • کاپیتان ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    مشرق میشه خواهش کنم وقتی از استقلال یا امیر قلعه نوعی مطلب مینویسی یه عکس دیگه بذاری! یا اصلا" عکس نذار انگار همین یه دونه عکس از قلعه نوعی رو دارید تو اینترنت بگردی عکس های دیگه هم هستا!!!
  • کاپیتان ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    :)
  • کاپیتان ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    ان شاءالله که استقلال این بازی را پر گل میبرد. 444444444
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    0 0
    اشتباه نکن این تیم ملیه که میاد سراغ استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس