کد خبر 361686
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: معاون حقوقی باشگاه مصاحبه‌هایی درباره کرار جاسم انجام داد که تنش‌زا بود، در صورتی که ما با کسی عناد نداریم.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده درباره شرکت نکردن کرار جاسم در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال گفت: باید در این مورد عاقلانه تصمیم‌گیری کنیم، چرا که او بازیکن استقلال است. در شرایط بحرانی این اتفاقات برای کرار افتاده و تنها نباید او را مقصر دانست.

وی با بیان اینکه عوامل بیرونی نیز درباره رفتارهای کرار موثر هستند، تصریح کرد: در آستانه دربی نباید تنش ایجاد کنیم. متاسفانه محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه مصاحبه‌هایی انجام داد که تنش‌زا بود. ما با کسی عناد نداریم که بخواهیم این گونه صحبت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: علیرضا فغانی پیش از اینکه کرار اعتراض کند، نباید به بازیکن حریف بابت توهین‌هایی که کرده بود تنها به دادن اخطار بسنده می‌کرد. از طرفی کرار هم سابقه زود عصبانی شدن را داشت و با وجود تذکرات کادر فنی و آندرانیک تیموریان در وسط زمین، اخطار گرفت و دربی را از دست داد. قطعا با کرار جاسم برخورد خواهیم کرد.

افشارزاده در مورد اینکه گفته می‌شود، کرار از استقلال اخراج می‌شود، اظهار داشت: مگر او قتل کرده که بخواهیم اخراجش کنیم؟ باید رفتار این بازیکن را کنترل کنیم و بپذیریم که بازیکن خوبی است اما خود کرار هم باید تلاش کند که در داخل زمین رفتار خوبی داشته باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس