مادر جانباز شهید علیرضا ستاری، گفت: یکی از فعالان رسانه‌ای بدنام ضدانقلاب چندین بار با ما تماس گرفت تا گزارشاتی علیه نظام جمهوری اسلامی ارائه دهیم.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تقدیر از خانواده شهدای فتنه عصر امروز در غرفه خبرگزاری تسنیم بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد که در این مراسم خانواده شهید امیر حسام ذوالعلی و شهید حسین غلام‌کبیری و همچنین جانباز شهید علیرضا ستاری تقدیر شده‌اند.

بخشی از این مراسم به خاطره‌گویی به این خانواده‌ها اختصاص داشت، ضمن اینکه این خانواده‌ها پشتیبانی از ولایت فقیه در تمام شرایط تأکید کردند.

مادر جانباز شهید علیرضا ستاری در این دیدار اظهار داشت: ما از ابتدای انقلاب در صحنه بودیم و هیچوقت انقلاب را تنها نگذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: در این بین که پسرم علیرضا جانباز شده بود، یکی از فعالان رسانه‌ای بدنام ضدانقلاب از خبرنگاران ضد انقلاب از خارج کشور چند بار با بنده تماس تلفنی داشت و به من گفت تا گزارشی علیه نظام جمهوری اسلامی ارائه دهم و در آن اعلام کنم که نظام از ما حمایتی نمی‌کند، من هم در مقابل این درخواست وی فقط سکوت کردم.

مادر جانباز شهید علیرضا ستاری تاکید کرد: خانواده جانبازان و شهدای فتنه 88 باید در هر شرایطی که قرار گرفتند محکم بایستند. از طرفی نیز مسئولان کشورمان نباید بگذارند که دشمنان از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: از علیرضا دو فرزند 8 ساله و 4 ساله به یادگار مانده است. این بچه‌ها خیلی‌وقت‌ها بهانه پدر را می‌گیرند. این بهانه‌گیری‌ها برای من سخت است از طرف دیگر بنیاد شهید حمایت لازم را از خانواده علیرضا ندارد. لذا ما فقط درخواست داریم که بنیاد شهید از خانواده پسرم حمایت کند، ضمن اینکه اگر بنده به دیدار رهبری بروم و از ایشان بخواهم که دستور بدهند، تا حمایت از خانواده پسرم انجام بگیرد، قطعا موافقت خواهند کرد اما نمی‌توانم به خودم اجازه بدهم که به محضر ایشان بروم، چرا که ایشان کارها و مسئولیت‌های مهمی دارند و نمی‌خواهند بخاطر این خواسته‌ها وقت ایشان را بگیرم.

مادر شهید علیرضا فتاحی بیان داشت: فتنه 88 یکی از شاخه‌های اصلی امر به معروف و نهی از منکر بود؛ شهدای فتنه نیز اولین وظیفه‌شان امر به معروف و نهی از منکر بود، آنها بر اساس وظیفه جلوی فتنه‌گران ایستادند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس