مدیر برنامه های جاسم کرار می گوید: رفتن یا ماندن جاسم در استقلال منوط به اعلام نظر امیرقلعه نویی است.

گروه ورزشی مشرق - امروز یکی از خبرگزاری ها خبر قرار گرفتن جاسم کرار عراقی در لیست بازیکنان اخراجی آبی ها در نیم فصل را روی خروجی خود فرستاد.

این در حالی است که مدیر برنامه های این بازیکن در گفتگو با مشرق شرایط را طور دیگری بیان می کند و می گوید: ما جلسه خوبی را برگزار کردیم که طی آن هرگز صحبت از قرار گرفتن اسم جاسم در لیست بازیکنان خروجی نیم فصل مطرح نشد، اتفاقا برعکس قرار شد شرایط به گونه ای رقم بخورد که منافع باشگاه در اولویت قرار بگیرد.

موسوی به علایق هافبک عراقی محروم از حضور در دربی پایتخت هم اشاره کرد و افزود: جاسم استقلال را دوست داشت که با این تیم قرارداد دوساله بست. قطعا او حضور در تهران و پوشیدن پیراهن استقلال را حتی به حضور در تبریز ترجیح می دهد. من امیدوارم قدر او دانسته شود و شرایطی فراهم نگردد که مجبور به ترک استقلال شود.

مدیر برنامه های کرار در پایان گفت: قرار شده بود نظر نهایی را امیر قلعه نویی بدهد، حالا هم منتظریم تا حرف آخر را ایشان بزند. هر چه امیرخان بگوید همان خواهد شد. من فقط باید در چند جمله از جاسم دفاع کنم. داور که به بازیکن خاطی تراکتور کارت نداد جاسم عصبی شد. فیلم صحنه ها موجود است، او وقتی از کوره در رفت که داور به او کارت زرد نشان داد و از دربی محروم شد.

به گزارش مشرق، افشارزاده مدیرعامل استقلال هم امروز در گفتگویی اخراج جاسم کرار را تکذیب کرده بود. (اینجا)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
    0 0
    ایول

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس