در حالی که پیش تر گفته شد مهاجم استقلال احتمالا به دلیل مصدومیت حضور در دربی پایتخت را از دست می دهد امروز خبرهای خوشایندی از شرایط محمد قاضی به اردوی آبی ها رسید.

قاضی از 48 ساعت دیگر می دودگروه ورزشی مشرق - امروز صبح با معاینه زانوی آسیب دیده مهاجم آبی ها توسط دکتر نوروزی پزشک باشگاه استقلال روند بهبود آسیب دیدگی محمد قاضی مثبت ارزیابی شد.
در حال حاضر ورم منطقه آسیب دیده کاملا از بین رفته است و به احتمال زیاد این مهاجم تاثیرگذار در برنامه های تاکتیکی استقلال از فردا قادر خواهد بود تا تمریناتش با وزنه را از سر بگیرد. گفته می شود مهاجم 4 گله آبی ها در لیگ، می تواند از 48 ساعت بعد دویدن را به جدول تمرینات خود اضافه کند.

خبرهای خوشایند وقتی لبخند را روی لبان امیر قلعه نویی سرمربی آبی ها می نشاند که متوجه شود مهاجم هدفش در دربی پس از 10 جلسه فیزیوتراپی دیگر همان بازیکنی خواهد شد که او انتظار دارد. با این اوصاف آبی ها در غیاب جاسم کرار محروم، محمد قاضی را در شهرآورد دوم آذر تهران کنار خود خواهند داشت.

قاضی در آخرین دقایق بازی استقلال برابر تراکتورسازی پس از برخورد ضربه پای یکی از بازیکنان تراکتور با زانویش  دجار آسیب دیدگی داخلی زانو شد. این اولین بار در لیگ چهاردهم بود که مهاجم آبی ها تعویض می شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس