کد خبر 361250
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵

برخی اعضای هیات مدیره در این جلسه پیگیر اخبار مربوط به انتخاب علی پروین به عنوان مدیرعامل جدید پرپولیس شدند که معاون وزیر ورزش در مواجهه با این سوال سکوت کرد.

به گزارش مشرق، نشست اعضای هیات مدیره پرسپولیس و معاون وزیر ورزش و جوانان اگرچه با موضوعیت گزارش عملکرد باشگاه برگزار شد اما بیشتر وقت این جلسه به بحث و بررسی در خصوص تغییرات احتمالی در هیات مدیره سرخپوشان و حضور مدیرعامل جدید باشگاه خبر داد.

در حالیکه امیررضا خادم گلایه های وزیر ورزش را در خصوص برخی رفتار و تصمیمات اعضای هیات مدیره مطرح کرد، اعضای هیات مدیره خواستار ثبات در ترکیب و عدم تغییر مدیریتی در باشگاه شدند. خواسته ای که البته پیش از این نیز از سوی هیات مدیره مطرح شده بود تا قبل از بازی مقابل استقلال تغییری در مدیریت باشگاه بوجود نیاید.

نکته جالب توجه اینکه برخی اعضای هیات مدیره در این جلسه پیگیر اخبار مربوط به انتخاب علی پروین به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس شدند که معاون وزیر ورزش در مواجهه با این سوال سکوت کرد و این خبر را تایید و تکذیب نکرد! این در حالی است که گفته می شود خود امیررضا خادم پیشنهاد مدیرعاملی پروین را با محمود گودرزی مطرح کرده است.

منبع: قدس آن لاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس