کد خبر 361308
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸

عضو کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس اعلام کرد نتايج جلسات اين کميته، در نيم‌فصل ليگ برتر مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی در مورد زمان برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به پرونده بازیکنان خاطی این تیم، اظهار داشت: کمیته انضباطی باشگاه جلسات خوبی در چند روز اخیر داشته و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم که در آینده ماحصل این نشست‌ها را خواهید دید.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد: فعلاً قصد نداریم تصمیمات اتخاذ شده را رسانه‌ای کنیم.

کاشانی متذکر شد: ما نمی‌توانیم تا نیم‌فصل در مورد بازیکن خاصی اعلام رأی کنیم؛ چراکه در شرایط فعلی تیم نیاز به آرامش دارد اما در نیم‌فصل سیاست‌گذاری جدیدی را در باشگاه پرسپولیس شاهد خواهید بود.

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا در مقطع زمانی فعلی برخورد جدی با بازیکنان خاطی این تیم صورت نمی‌گیرد، گفت: در ورزش ایران خیلی سیستم‌ها درست نیست و در باشگاه پرسپولیس هم سیاست‌گذاری درستی را در گذشته شاهد نبوده‌ایم.

کاشانی افزود: به همین خاطر ما قصد داریم یک کار اصولی انجام داده و سیاست‌گذاری جدیدی را در باشگاه پیاده کنیم.

وی یادآورشد: اتفاقات اخیر نتیجه سیاست‌گذاری شش ماه پیش باشگاه پرسپولیس است و در آینده شما ملاحظه خواهید کرد تغییرات اساسی که ما از نیم‌فصل در اداره کردن باشگاه خواهیم داشت، چقدر در رفتار‌های بازیکنان تاثیرگذار خواهد بود.

کاشانی تصریح کرد: در باشگاه باید کار فرهنگی شود و جایگاه‌ها تعریف شده و بازیکنان شأن و منزلت پرسپولیس را بدانند؛ متأسفانه در باشگاه کار فرهنگی صورت نگرفته و خیلی از بازیکنان هنوز ارزش و جایگاه بالا باشگاه پرسپولیس را نمی‌دانند و تمام این مسائل در رفتارهای آنها تأثیر‌گذار است.

عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: فوتبال که فقط تکنیک خوب داشتن نیست و بازیکن باید از لحاظ شخصیتی شایستگی پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشد.

وی افزود: سیاست‌گذاری جدید ما شامل بازیکنان، کادر فنی و حتی مدیریت باشگاه هم خواهد شد و همه اعضای تیم باید براساس آن رفتار کنند.

کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: تغییرات اساسی ما در جهت باشگاهی شدن است؛ چراکه هم‌اکنون تیمداری می‌شود نه باشگاهداری و در حقیقت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید با به‌کارگیری افراد نخبه در جهات مختلف و با برنامه‌ریزی اصولی به سوی باشگاهداری حرکت کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس