کد خبر 361034
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

سرپرست تيم اميد با اعلام اين که کرانچار در حال بررسي دقيق شرايط حضور در تيم اميد است، ابراز اميدواري کرد، شنبه آينده سرمربي تيم اميد انتخاب شود.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی درباره قطع همکاری با نلو وینگادا گفت: با جمع‌بندی که داشتیم به این نتیجه‌ رسیدیم که دیگر نمی‌توانیم با نلو وینگادا این مسیر را طی کنیم. روز جمعه به آقای کفاشیان گفتم که دیگر نمی‌خواهیم با وینگادا ادامه دهیم و قرارداد ایشان فسخ شود و این اتفاق هم افتاد. البته در قرارداد آقای وینگادا با فدراسیون باید دو ماه به ایشان حقوق پرداخت می‌کردیم ولی با توجه به بند دیگری که در قرارداد ایشان وجود داشت، فدراسیون می‌توانست با توجه به نتایج ضعیف ایشان را برکنار کند که این مسائل باید پیگیری شود.

سرپرست تیم ملی امید درباره حضور محمد خاکپور در تیم امید گفت: خاکپور از زمانی که مسئولیتش را در تیم امید بر عهده گرفته با قلبش در این تیم زندگی کرده است. او بررسی کاملی از داشته و نداشته تیم ما کرد و در این مدت نیز به دقت مسائل را زیر نظر گرفت و تمام نقاط مثبت و منفی را یادداشت کرده بودند که این برای من بسیار جالب توجه بود. ما باید در حال حاضر با هم بودن را تمرین کنیم تا این که تیم به قطر اعزام شود. علاوه بر این سه بازیکن جدید نیز به تیم امید اضافه شده‌اند. حالا باید کارمان را بدون وینگادا با قدرت ادامه دهیم.

سرپرست تیم امید درباره شرایط این تیم گفت: ما در تیم امید 15 دانشجو، پنج سرباز و دو ارتشی را داریم که باید تدارک حضور آنها را برای بازی‌هایی آینده ببینیم و با یگان‌هایشان مذاکره کنیم. بچه‌ها دوشنبه ساعت 2 باید در آکادمی حاضر باشند و پس از تمرینی که بعد از ظهر برایشان در نظر گرفته‌ایم روز سه‌شنبه به قطر اعزام خواهند شد. ما در قطر دو بازی دوستانه با تیم الاهلی و تیم المپیک قطر خواهیم داشت. من از مربیان این بازیکنان تشکر می‌کنم که با ما به خوبی همکاری کردند و امیدواریم از این همکاری رو سفید شویم.

حبیب کاشانی درباره حضور کرانچار و انتخاب سرمربی تیم امید گفت: ما با آقای کرانچار مذاکرات خوبی داشتیم و او وسواس زیادی دارد تا به عنوان سرمربی انتخاب شود. او گفته که با توجه به این که من در تیم ملی مربیگری کرده‌ام، مربیگری تیم امید شاید گام رو به عقبی برایم باشد. البته در حال مذاکره با این مربی هستیم و او قصد دارد تمام شرایط را با دقت بررسی کند. آقای کرانچار به من گفته است که می‌خواهد دقیقا بداند چه انتظاری از او وجود دارد و بعد تصمیم بگیرد تا هدایت امید ایران را برعهده بگیرد.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل مالی برای به خدمت گرفتن کرانچار وجود ندارد، گفت: با کرانچار قرارداد معقولی خواهیم بست؛ چرا که فدراسیون به اندازه تیم‌های باشگاهی ظرفیت مالی ندارد. من با کرانچار قبلا کار کرده‌ام و او روحیات من را می‌داند. او می‌خواهد اطلاعات دقیقی قبل از تصمیم نهایی‌اش داشته باشد و ان‌شاءالله شنبه هفته‌ آینده سرمربی جدید تیم امید را اعلام خواهیم کرد.

سرپرست تیم امید در پایان گفت: تیم ما در مرحله اول انتخابی بازی‌های المپیک میزبان است و ما درخواستمان را داده‌ایم که میزبانی مرحله نهایی را بر عهده بگیریم که اگر این اتفاق رخ دهد قطعا شرایط ما خیلی خوب خواهد شد. چهارم دسامبر قرعه‌کشی این رقابت‌ها خواهد بود و در ماه نوامبر میزبان مرحله نهایی مشخص می‌شود. الان مربی که می‌خواهد سرمربی تیم امید شود نمی‌داند که تیمش برای رفتن به المپیک باید چند بازی کند. علاوه بر این باید بگویم که متاسفانه ما در سید دو هستیم و دیگر سرگروه انتخابی بازی‌های المپیک نیستیم و این کار ما را طبیعتا سخت کرده است. اگر سید یک می شدیم شرایطمان خیلی بهتر می‌شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس