کد خبر 361519
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳

مدیر تیم المپیک کشورمان با بیان اینکه کی‌روش و کرانچار با یکدیگر تضاد منافع ندارند تأکید کرد که هنوز توافقی با زلاتکو کرانچار برای هدایت این تیم صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق، حبیب کاشانی مدیر تیم المپیک ایران در خصوص آخرین وضعیت تیم المپیک، اظهار داشت: بازیکنانی که به اردوی تیم المپیک دعوت شده بودند اولین تمرین خود را انجام دادند. البته ما برای اعزام تیم به اردوی قطر دچار مشکلات مربوط به نظام وظیفه شدیم اما با هماهنگی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا این مشکل را حل کنیم. خوشبختانه با مساعدت فرمانده محترم ناجا بازیکنانی که در سپاه و ارتش مشغول خدمت بودند مشکل خروج‌شان حل خواهد شد تا بتوانند همراه تیم به اردوی قطر بروند.

وی ادامه داد: چهار نفر از بازیکنان در سپاه و دو نفر دیگر در ارتش مشغول خدمت هستند که هنوز نتوانستیم مشکل سه نفر از آنها را برای خروج از کشور حل کنیم. امیدوارم هرچه سریع‌تر این اتفاق رخ دهد، چون کارهای مربوط به ناجا مشکلات اداری خود را دارد اما امیدواریم با مساعدت فرمانده ناجا این مشکلات حل شود.

مدیر تیم المپیک ایران درباره آخرین وضعیت حضور زلاتکو کرانچار در این تیم، خاطرنشان کرد: قرار شده با پیگیری‌های صورت گرفته ویزای حضور کرانچار و دو دستیارش در قطر صادر شود تا کرانچار از نزدیک وضعیت تیم المپیک را ببیند و اگر شد پس از جمع‌بندی با هم قرارداد خواهیم بست.

کاشانی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلاتی که کی‌روش و کرانچار پیش از این با هم داشتند تأثیری در روند قرارداد با کرانچار خواهد داشت یا خیر، گفت: این دو زمانی با هم مشکل داشتند که در دو جبهه متفاوت یعنی باشگاه و تیم ملی فعالیت می‌کردند. قطعاً در آن موقع تضاد منافع داشتند اما وقتی بحث تیم ملی وسط باشد همه باید در یک خط حرکت کنیم. هنوز هیچ چیزی در خصوص کرانچار قطعی نیست و باید پس از جمع‌بندی در این مورد اظهارنظر کنیم.

وی در واکنش به اینکه کی‌روش اعلام کرده در جلسه دار زدن وینگادا حضور داشته است، اظهار داشت: قرار بود جلسه کمیته فنی با حضور اعضای کمیته وینگادا، کی‌روش، رئیس فدراسیون و من برگزار شود اما وینگادا به ایران نیامد. اتفاقاً کی‌روش این جمله را به من هم گفت اما به او گفتم که من معلم هستم و علاقه‌ای به کار جلادی ندارم.  البته خود کی‌روش به ما اعلام کرد عملکرد فنی وینگادا را تأیید نمی‌کنم اما در عدم نتیجه‌گیری تیم المپیک فقط وینگادا مقصر نبوده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس