کد خبر 360853
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

رئیس اتحادیه جهانی کشتی از تغییراتی در قوانین کشتی فرنگی خبر داد.

به گزارش مشرق، آلکساندر کارلین از اعضای فدراسیون کشتی روسیه از ارائه دو پیشنهاد به اتحادیه جهانی کشتی خبر داد. یکی از این پیشنهادات تشکیل اتحادیه قضات حرفه‌ای برای بهبود کیفیت داوری در مسابقات قاره‌ای، جهانی و المپیک است و از وظایف این اتحادیه امتیازدهی و ارزش‌گذاری داوران در رقابت‌های مختلف است که این کار رقابت را بین داوران افزایش داده و باعث بالا رفتن سطح داوری‌ها خواهد شد.

کارلین در مورد دومین پیشنهاد فدراسیون کشتی روسیه تصریح کرد: به اتحادیه جهانی کشتی پیشنهاد برگزاری مسابقات هر رشته را در یک کشور داده‌ایم. ما فکر می‌کنیم که برای ترویج این ورزش انجام مسابقات بزرگ در سه رشته در نقاط مختلف جهان می‌تواند موثر باشد.

*  تغییرات در قوانین کشتی فرنگی

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی از تغییرات جزئی در قوانین کشتی فرنگی خبر داد و گفت: این تغییرات به نحوی خواهد بود تا مبارزات کشتی فرنگی فعال‌تر شود.

وی که با یک سایت روس مصاحبه می‌کرد، در مورد اینکه مسابقات کشتی به تایم 5 دقیقه‌ای تغییر پیدا کند گفت: من این مورد را رد نمی‌کنم، اما این موارد به نظر کارشناسان و صاحب نظران مربوط است و بسیاری از آنها نیز بر این باورند که مبارزات در 5 دقیقه مناسب‌تر است.

لالوویچ خاطرنشان کرد: در جلساتی که در کمیته فنی در حین مسابقات جام ملت‌های اروپا در مسکو خواهیم داشت در مورد این مسائل تصمیم‌گیری می‌شود، اما این تصمیمات ابتدا به صورت پایلوت انجام شده و اگر مناسب بود در جلسات بعدی در مورد آن تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.
منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس