کد خبر 360784
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

هفته نخست لیگ برتر تکواندوی مردان فردا (یکشنبه) با برگزاری ۳ دیدار در خانه تکواندو آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، هفته نخست از دور رفت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو بزرگسالان (جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور)، فردا (یکشنبه) با برگزاری 3 دیدار در یک شیاپ چانگ آغاز و 70 تکواندوکار از 7 تیم، مبارزات خود را پیگیری می‌کنند.

شهرداری ورامین، صنایع استیل البرز، دانشگاه آزاد، بانک شهر، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، پاس قوامین و شهرداری شهر اندیشه 7 تیم حاضر در این رقابت‌ها خواهند بود.

بر این اساس فردا (یکشنبه) و در هفته نخست این رقابت‌ها و در اولین دیدار، صنایع استیل البرز با هدایت وحید عبداللهی به مصاف شاگردان سید نعمت الله خلیفه از تیم دانشگاه آزاد خواهد رفت.

در ادامه بانک شهر که مرتضی کریمی را بعنوان سرمربی دارد باید با مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه که با هدایت رحیم صالحی در این رقابت‌ها حضور دارد، دیدار کند.

اما سومین دیدار هفته نخست را پاس قوامین و شهرداری اندیشه برگزار می‌کنند. در این دوره از رقابت‌ها، مرتضی سلطانی و هوشیار دیندار به ترتیب هدایت تیم‌های پاس و شهرداری اندیشه را برعهده دارند.

شهرداری ورامین نیز که پیام خانلرخانی را بعنوان سرمربی در کنار خود دارد، در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو، شهرداری ورامین با 39 امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آورد، دانشگاه آزاد با 32 امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت و استیل البرز و پاس قوامین نیز به ترتیب سوم و چهارم شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس