در پايان مسابقات گرندپريكس منچستر انگليس، تيم تكواندوي كشورمان موفق به کسب 4 مدال رنگارنگ از 4 وزن المپيكي شد که 2 مدال آن طلا بود!

به گزارش مشرق، سومين دوره مسابقات گرندپريكس در سال 2014 كه از صبح روز جمعه (2 آبانماه) در سالن مركزي شهر منچستر انگليس آغاز شده بود، يكشنبه با كسب 4 مدال رنگارنگ توسط نمايندگان كشورمان به پايان رسيد.

اين رقابتها در كلاس G4 برگزار و 237 تكواندوكار رنكينگ دار المپیکی از 59 کشور، برای افزايش امتيازات خود در راستای كسب سهميه المپيك 2016 برزيل به مدت 3 روز مبارزاتشان را پیگیری كردند كه فرزان عاشورزاده در وزن 58- كيلوگرم (وزن اول المپيك) و مهدي خدابخشي در وزن 80- كيلوگرم (وزن سوم المپيك) طلايي شدند و مسعود حجی زواره در وزن 80- کیلوگرم (وزن سوم المپیک) و سجاد مرداني در وزن 80+ كيلوگرم (وزن چهارم المپيك) به مدال برنز رسيدند.

4 مدال تيم تكواندوي ايران در اين رقابتها در حالي بدست آمد كه این مسابقات در 4 وزن المپیکی برگزار و هوگوپوشان شایسته كشورمان در حضور ستارگان تکواندوی جهان، تنها کشوری بودند که در بخش مردان توانستند 2 بار بر سکوی قهرمانی بایستند و رکورددار شوند.

در اين رقابتها كه نفرات اول تا 31 رنکینگ المپيكي مجاز به حضور بودند، به نفرات اول 40 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک 2016 ريو و 5 هزار دلار جایزه نقدی اهدا شد و نفر دوم 24 امتیاز و 3 هزار دلار و نفرات سوم هم 14.4 امتیاز و هزار دلار جایزه دريافت كردند.

هادي مستعان تكواندوكار وزن 58- كيلوگرم، بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد تکواندوکاران وزن 68- کیلوگرم كشورمان هر 3 در راند طلايي نتيجه را به حریفانشان واگذار کردند و از كسب مدال در اين رقابتها بازماندند.

گفتني است؛ بيژن مقانلو (سرمربي)، مهدي بي باك و مهرداد يوسفي (مربي) هدايت تيم 7 نفره كشورمان را در اين رقابتها برعهده داشتند و غلامحسن ذوالقدري رييس سازمان تيم‌هاي ملي بعنوان سرپرست در كنار اين تيم حضور داشت.

عبدالرضا بهاري نيز بعنوان داور، در اين دوره از رقابتها به قضاوت پرداخت.

تیم تکواندوی شایسته کشورمان بامداد روز سه شنبه (6 آبانماه) به ایران بازخواهد گشت.

منبع: سايت فدراسيون تكواندو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس