کد خبر 359999
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

بیش از 800 نفر از اهالی روستاهای کلاتمان، مزرعه، ثناخوان و سورآباد در استان کرمان توسط گروه جهادی بسیج سازندگی ویزیت و درمان شدند.

به گزارش مشرق، مجتبی عزیزی مسئول گروه جهادی «محبان المهدی(عج)» شهر قدس گفت: اردوی جهادی این گروه امسال از 25 مردادماه با عزیمت به روستاهای استان کرمان آغاز شده و تا 8 شهریورماه ادامه داشت.

وی در ادامه افزود: این اردوی جهادی در منطقه «قلعه گنج» و در روستاهای کلاتمان، مزرعه، ثناخوان و سورآباد برگزار شد، همچنین این گروه متشکل از 60 بسیجی جهادگر بود که 10 نفر از آنان پزشک بودند.

مسئول گروه جهادی محبان المهدی(عج) اظهار داشت: این گروه بیشتر در زمینه پزشکی، امدادی، آموزشی و درمانی فعالیت کردند و بسیاری از اهالی روستا ویزیت و در همان محل کارهای درمانی انجام شد و تعدادی نیز به بیمارستان های کرمان ارجاع داده شد.

عزیزی تصریح کرد: متاسفانه این گروه با وجود پزشکان و دندانپزشک در آن به علت کمبود امکانات و تجهیزات نتوانستند آن گونه که می خواهند، خدمات مورد نیاز را ارائه دهند، اما با این حال در این مدت بیش از 800 نفر از اهالی روستاها ویزیت و درمان شدند.

وی گفت: خوشبختانه اهالی روستاهای یاد شده، استقبال بسیار خوبی از این گروه کردند و به ویژه جوانان در کلاس های آموزشی و امدادی حضور فعال و موثر داشتند.

مسئول گروه جهادی محبان المهدی(عج) عنوان کرد: این گروه در سال 1390 تشکیل شده است و تاکنون توانسته در مناطق مختلف کشور خدمات درمانی و پزشکی موثری را انجام دهد.

عزیزی بیان کرد: یکی از کارهایی که قبل از برگزاری اردوهای جهادی در مناطق هدف انجام می دهیم، شناسایی روستاهای مورد نظر است تا بتوانیم خدمات مورد نیاز اهالی را ارائه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس