کد خبر 359813
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

وزیر خارجه رژیم آل خلیفه به منظور توجیه تعرض نیروهای آل خلیفه به مراسم عزاداری ابا عبد الله الحسین علیه السلام و محدودیت های اعمال شده بر این مراسم، مدعی شد که نصب و انتشار نمادها و پرچم های عاشورا در خیابان ها نقض آشکار قانون است.

به گزارش مشرق، خالد بن احمد آل خلیفه در صفحه تویتر خود نوشت: پیشتر پرچم های حسینی جز در مراسم عزاداری مشاهده نمی شد و نصب این پرچم ها در خیابان ها سیاسی کاری و سوء استفاده از این مناسبت دینی است.

"سمیره رجب" سخنگوی رسمی رژیم آل خلیفه هم ادعا کرد که دلیل دخالت سرویس های امنیتی در مراسم عاشورا وجود تخلفاتی است که گاهی برخی مرتکب می شوند.

این در حالی است که بسیاری از فعالان حقوقی بحرینی هدف از سخنان سمیره رجب را توجیه تعرض نیروهای آل خلیفه به مراسم عاشورا و آن را بخشی از سیاست فریب و دروغ مقامات آل خلیفه در قبال افکار عمومی دانسته اند.

به گفته این دسته از فعالان حقوقی، در تابلوها، پرچم ها و اعلامیه های عاشورایی بحرین بر خلاف ادعای رژیم، شعار یا رویکرد سیاسی وجود ندارد.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عابس ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
    0 0
    یل یاتار .. طوفان یاتار .. یاتماز حسینن (ع) پرچمی
  • سارا ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
    0 0
    لعنت خدا بر این یزید صفتان. اگر بجای پرچمهای عاشورایی, پرچم داعشی بدست می گرفتند, حتماً پیش پایشان شتر قربانی می کردند این آل ابی سفیان و آل زیاد و آل مروان های وهابی نامرد !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس