کد خبر 485728
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان تیراندازی به عزاداران حسینی در روز عاشورا در بهبهان را تکذیب کرد و گفت که هیچ اتفاقی در مراسم عزاداری این استان رخ نداده است.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا اسحاقی شنبه شب اظهار کرد: هیچ تیراندازی به هیات های عزاداری در استان خوزستان گزارش نشده و خبرهای منتشره در این باره را تکذیب می کنم.

وی تاکید کرد : این اخبار هیچ سندیتی ندارد و کذب است.

برخی رسانه ها از تیراندازی به یکی از هیات های مذهبی در بهبهان و زخمی شدن چهار تن خبر داده بودند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    خوب مشرق چرا نشر اکاذیب می کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    رسالت خبرنگار و خبرگذاری این است که اخبار صحیح و راست را بنویسد و از شایعه سازی برحذر باشد. چرا قبل از مطمئن شدن از صحت خبری اقدام به نشر آن می کنید؟ این ایجاد تشویش در اذهان عمومی نیست؟ نقل صریح قرآن از شایعه سازی نهی می کند و از ما میخواهد قبل از اطمینان از خبری آن را نقل نکنیم. آیا شما مسلمان هستید؟
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    چرا اتفاق افتاده ولی ارتباطی به عزاداری نداشته و درگیری چند جوان محلی بوده
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    باسلام بنده اهل بهبهانم. حادثه دیشب در صحن مطهر امامزاده حیدر نبوده بلکه در خیابان مجاور بوده است. این حادثه نیز ربطی به مسایل تروریستی نداشت بلکه درگیری بین جوانان دو روستای اطراف بهبهان است که به داخل شهر کشیده شده است و ربطی به عزاداران حسینی ندارد. نکته اینجاست که ماموران نیروی انتظامی در این حادثه ضعیف عما کردند ومتاسفانه به علت حفظ ابرو یا هر نیت دیگری هست سعی می کنند خود را تبریه کنند. نیروهای خدوم بسیجی و سپاهی بودند که دنبال مقصرین افتادند و بعضی را دستگیرکردند. متاسفانه به علت قصور مسوولین این حوادث چند سالی است در بهبهان مسبوق به سابقه است و هرازگاهی عده ای که همگی از روستاهای اطراف می باشند، باعث ناامنی و درگیری می شوند. هنوز که هنوز است هیچ اقدام جدی از سوی مسوولین شهر و استان و کشور در این رابطه صورت نگرفته است. بی تردید اگر دادستان عمومی وارد قضیه شود و حکم ایجاد ارعاب و فساد فی الارض بدهدو نیز برخورد قاطعی با همه عوامل حوادث اینچنینی صورت بگیرد، دیگر شاهد حوادثی از این دست نخواهیم بود.
  • منتقد ناشناس ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    سلام ناشناس میگم تو چه جوری اهل بهبهانی که نمی دونی روستاهای بهبهان جزء بهبهانند.من شنیدم که خود شهر بهبهان از مهاجرت همین روستاها به شهر شکل گرفته .یعنی میگن الآن بیشتر جمعیت شهرتون را همین بزرگواران تشکیل می دهند که البته می گن که خیلی هم انسانهای سلیم النفس و باخدایی هستند چرا الکی می خوای زیرآب عده ای رو بزنی تا خودت را تبرئه کنی؟؟!!!!!!!! به هر حال همه ی بهبهانی ها خوبند چه روستایی و چه شهری اش. سلام بر همه ی بهبهانی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس