وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه از توافق با ایران هیچ نکته مثبتی حاصل نخواهد شد، مدعی شد که تل‌آویو به سختی در تلاش است تا توافق تهران با 1+5 به فاجعه نیانجامد.

از توافق با ایران هیچ نکته مثبتی حاصل نمی‌شود

به گزارش مشرق، «یووال اشتینیتز» در گفت‌وگویی که پشت درهای بسته انجام شده بود، گفت بر این باور است که توافق با ایران لزوما خوب نخواهد بود و اسرائیل به سختی در تلاش است این توافق به فاجعه نیانجامد.

پایگاه خبری «عاروتص شوع» در مطلبی نوشت، یووال اشتینیتز یکی از نزدیکترین وزرا به نتانیاهوست که مسئول مذاکره با آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران است. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه فایل صوتی وی در یک نشست محرمانه را افشا کرد که دیدگاه و رفتار کابینه رژیم صهیونیستی در قبال دولت اوباما در پشت درهای بسته را نشان می‌دهد.

در این فایل صوتی اشتینتیز درباره مذاکرات اسرائیل و فلسطینی‌ها گفته، «لازم است یکی به این آمریکایی‌ها توضیح دهد، بعد از آنچه در غزه رخ داد، آیا آنها واقعا فکر می‌کنند ما مرتکب خودکشی می‌شویم و اجازه می‌دهیم آنچه در غزه رخ داد، در کرانه باختری نیز اتفاق بیافتد».

اشتینیتز که مسئول مذاکره با آمریکا درباره توافق هسته‌ای با ایران است و قرار است به زودی برای دور بعدی مذاکرات عازم واشنگتن شود، درباره نیز گفت، من باید به زودی بار دیگر به واشنگتن بروم. این وظیفه من است تا همه ارتباطات بین‌المللی درباره مسئله هسته‌ای ایران را مدیریت کنم».

وی افزود: «توافق با ایران لزوما خوب نخواهد بود و ما به سختی در تلاش هستیم تا این توافق به فاجعه منجر نشود. به هر حال، هیچ نکته مثبتی از توافق با ایران حاصل نخواهد شد».

دفتر اشتینیتز در واکنش به افشا این فایل صوتی گفت که هیچ چیز جدیدی مطرح نشده و او بارها اظهارات مشابهی در رسانه‌های اسرائیلی و بین‌المللی بیان کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
    0 0
    ایران خیلی ضعیف داره با غرب برخورد میکنه باید جوری نشون بده که اگر غرب حاضر به توافق نشه برنامه هسته ای ایران به شدت نظامی میشه و بزرگ میشه غربی ها هیچ بخاری از سوری ایران برای امتیاز دادن نمی بینن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس