کد خبر 359306
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷

وزیر دفاع عراق ضمن تاکید بر هماهنگی کامل مقامات محلی کربلا با نیروهای امنیتی گفت که طرح امنیتی ویژه روز عاشورا موفقیت‌آمیز خواهد بود.

کربلا در روز عاشورا امن است

به گزارش مشرق، وزیر دفاع عراق با هدف اطلاع از روند طرح امنیتی بویژه در روز عاشورا، امروز (شنبه) وارد کربلای معلی شد.

وی ضمن تمجید از هماهنگی بین مقامات محلی کربلا و فرماندهان امنیتی،‌ تأکید کرد که این مساله، طرح امنیتی ویژه عاشورا را موفقیت‌آمیز خواهد کرد.

وی از شهروندان و زائران حرم حسینی خواست که به منظور موفقیت آمیز شدن این طرح با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند.

العبیدی اظهار داشت: سفر به استان کربلا به منظور اطلاع از طرح امنیتی ویژه دهم ماه محرم الحرام(روز عاشورا) صورت گرفته است.

وی افزود: طرح امنیتی عاشورا بر دو محور تامین امنیت شهر و زائران و جابجایی زائران پس از مراسم متمرکز است.

وزیر دفاع عراق با اشاره به اینکه این طرح امنیتی از پشتیبانی نیروی هوایی با ایجاد حلقه امنیتی در اطراف شهر برخوردار است، از شهروندان و زائران خواست که با دستگاه‌های امنیتی همکاری کنند.

وزیر دفاع عراق در بخش دیگری از سخنانش گفت: اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر اینکه تروریست‌ها قصد داشتند مراسم روز عاشورا را هدف قرار دهند که به این موضوع تا قبل از آغاز مراسم رسیدگی خواهد شد.

وزیر دفاع عراق ضمن تمجید از وجود هماهنگی بین دولت محلی کربلا و فرماندهان امنیتی استان گفت: این هماهنگی در نوع خود بی نظیر است و این خود اطمینان بخش است زیرا هماهنگی زیادی بین مقامات کربلا با فرمانده عملیات فرات میانی و رئیس پلیس استان کربلا وجود دارد و این امر طرح امنیتی ویژه عاشورا را موفقیت آمیز خواهد کرد.

از سوی دیگر «عقیل الطریحی» استاندار کربلا نیز گفت که این شهر از لحاظ امنیتی با دو منطقه حساس شمال بابل و الانبار است هم مرز است بنابراین طرح‌های امنیتی خاصی برای کربلا اختصاص داده شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس