کد خبر 358491
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: حرف کفاشیان بالای سر ما، اما تغییر زمان دربی جای بحث فنی دارد.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان در پایان بخش اول جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص این جلسه عنوان کرد: در این جلسه بحث‌های مفصل صورت گرفت. البته به بخش‌هایی از دستورات نرسیدیم تا جایی که وجود داشت همه ابهامات برطرف شد و مسئولان مربوطه پاسخ‌های مناسبی را ارائه کردند.

بهروان در پاسخ به این سوال که آیا عزل مهدی محمد نبی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال مشخص شد یا خیر، گفت: انشاءالله.

وی در پاسخ به این سوال که کفاشیان گفته است دربی به هیچ وجه عقب نمی‌افتد عنوان کرد: کفاشیان هرچه بگوید بالای سر ما است اما بحث فنی وجود دارد. استقلالی‌ها می‌گویند ما بازیکنان مان را 15 روز در اختیار نداریم که بتوانیم با آنها تمرین تاکتیکی کنیم در سوی دیگر رقیب ما با خیال راحت تمرین می‌کند.

وی ادامه داد: اینطور نیست که اگر دربی هم عقب بیفتد. آنها استراحت کنند. برای هر دو بازی حذفی می‌گذاریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا مگر استقلالی‌ها می‌دانند چه تعداد بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود که اینطور گفته‌اند عنوان کرد: این موضوع را خودشان می‌دانند. ما تشخیص می‌دهیم که چه زمانی مسابقات برگزار شود، هرچند به درخواست‌ باشگاه‌ها هم توجه می‌کنیم.

وی در مورد حضور قرضی حسین ماهینی در پرسپولیس عنوان کرد: به صورت قرضی این اتفاق می‌تواند بیفتد اما این بازیکن دیگر نمی‌تواند بازگردد. البته این بازیکنان باید در لیست تیم‌ها باشند که بتوانند به صورت قرضی به تیم دیگری بروند.

بهروان در مورد وضعیت مهرداد پولادی عنوان کرد: این بازیکن نمی‌تواند در تیم ملی هم بازی کند. من مصاحبه‌ای را هم خواندم که فدراسیون به کی‌روش این موضوع را اعلام کرده بود.

وی در مورد اینکه در صورت دعوت چند بازیکن بازی یک تیم عقب می‌افتاد عنوان کرد: سه بازیکن هم دعوت شود بازی عقب می‌افتد البته صحبت‌هایی که می‌شود در مورد دعوت بازیکنان گمانه‌زنی است.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: اگر هیأت دولت که مرجعی بالاتر از ما است با نامه اعلام کند که باید بازی‌ها پخش شود ما این کار را انجام می‌دهیم. امروز هم کفاشیان به جلسه هیأت دولت رفته و اگر بعد از جلسه هم اعلام کنند ما این کار را انجام می دهیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس