کد خبر 357919
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳

بهروان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بحث نامه‌ای که به کفاشیان نوشته بودیم به طور کامل منتفی است.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد انتشار نامه اعضای هیئت رئیسه به رئیس فدراسیون فوتبال برای برکناری نبی و آیت اللهی گفت: من به عنوان عضو هیئت رئیسه که آن نامه را امضا کرده، می‌گویم که دیگر آن خواسته‌ها و بحث آن نامه منتفی است.

وی درباره بحث احتمال تعویق دربی تصریح کرد: بحث تعویق دربی ارتباطی به حق پخش ندارد و به دلیل اینکه تیم ملی ایران 27 آبان با کره جنوبی بازی دارد، استقلال از ما درخواست کرده دیدار این تیم به تعویق بیفتد.

بهروان ادامه داد: اگر بازی استقلال مقابل پرسپولیس در روز جمعه 30 آبان برگزار نشود این تیم باید بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن را برگزار کند.

وی درباره اینکه امکان دارد در صورت حل نشدن حق پخش کفاشیان اجازه برگزاری دربی و بازی‌های لیگ را ندهد تأکید کرد: اکنون از نتایج جلسه‌ای که برگزار شده اطلاعی ندارم و نمی‌دانم که بازهم جلوی پخش مسابقات گرفته خواهد شد و درباره سوالی هم که پرسیده شد بهتر از رئیس فدراسیون فوتبال سوال کنید.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا مردم از پخش نشدن مسابقات ضرر می‌کنند یا خیر، اظهار داشت: این مردمی که می‌گویید طرفداران تیم هایی چون استقلال پرسپولیس تراکتورسازی و سپاهان هستند. بنابراین این مردم دوست ندارند که باشگاه‌هایشان هم ضرر کنند.

وی درباره اظهارات تقدس نژاد که دیگر صدا وسیما تمایلی به پخش مسابقات فوتبال ندارد گفت: من در این باره صحبتی نمی‌کنم و هر فردی مسئول صحبت‌های خودش است.

بهروان درباره اینکه صدا و سیما چه زیانی از پخش نشدن مسابقات خواهد دید یادآور شد: به هرحال بحث تبلیغات نیز مطرح است و نمی‌شود تبلیغات مسابقات فوتبال تنها برای صدا وسیما باشد. اگر مسابقات پخش نشود همه ضرر خواهند کرد. طبیعی است که هم مردم و هم برنامه سازان تلویزیونی که با ورزش سروکار دارند زیان خواهند دید اما سوال من این است که چرا هیچ کس از مسئولان صدا وسیما سوال نمی‌کند؟ چرا همان برنامه سازان تلویزیونی از مدیران خودشان درمورد این ضررها سوالی نمی‌کنند؟

وی درباره اینکه یک ردیف از تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی هم کم شده گفت: یکی از بخش‌های درآمد باشگاه‌ها تبلیغات محیطی است ما نمی‌توانیم یک وجهی به مسائل نگاه کنیم. باید توجیه منطقی داشته باشیم و فراموش نکنیم که حق پخش و تبلیغات محیطی محل اصلی درآمدزایی باشگاه‌ها است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    0 0
    أخه مشرق جان إز شما بعيده تا إستاد عزيزي خادم و دوستان فدراسيون رو نابود نكنن ول كن نيستن حالا هم ميخوان دوستانشون رو جايگزين اينها كنند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس