کد خبر 358552
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۱

در حالی که از مدتها پیش اختلافاتی بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بوجود آمده بود، روز چهارشنبه زوایای جدیدی از این اختلافات آشکار شد.

به گزارش مشرق، براساس اعلام قبلی قرار بود نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر چهارشنبه به منطور بررسی آخرین وضعیت این باشگاه و حل مشکلات مالی با حضور کلیه اعضا برگزار شود، تنها دو عضو در این نشست شرکت کردند و کار را به گونه ای پیش بردند که ناچار به بیرون کردن خبرنگاران از محل ساختمان باشگاه شدند.

قرار بود در نشست هیات مدیره پیرامون اسپانسر باشگاه و مشکلات مالی مباحثی مطرح شود اما از بین اعضای هیات مدیره خواجه وند و سیاسی در این نشست حضور داشتند و بهروز منتقمی نیز به عنوان سرپرست باشگاه در این نشست حضور داشت.

به گزارش مهر، غیبت برخی اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی رخ داد که طی روزهای گذشته خبرهای ضد و نقیضی از مشکلات بین آنها منتشر شده بود. اعضای مخالف دلیل بوجود آمدن این اختلافات را تک محوری شدن باشگاه و تصمیم گیری شخصی حمیدرضا سیاسی در مورد مسائل باشگاه عنوان کردند.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که باشگاه پرسپولیس به دنبال قطع ارتباط با اسپانسر مشکلات مالی زیادی را تجربه می کند و هنوز اسپانسر جدیدی برای این باشگاه پیدا نشده است.

نشست هیأت مدیره باشگاه به بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی موکول شد

به گزارش مشرق، مهدی خواجوند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: قرار بود امروز نشست هیأت مدیره باشگاه برگزار شود اما بعضی از اعضای هیأت مدیره با توجه به برنامه کاری که داشتند امکان حضور در جلسه را پیدا نکردند. بر همین اساس با لغو جلسه رسمی هیأت مدیره، آن را به بعد تاسوعا و عاشورای حسینی موکول کردیم.

و افزود: با این وجود با توجه به حضور آقای حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی و بنده به بحث و بررسی درباره برخی موارد پرداختیم که در پایان جلسه تماسی تلفنی با بعضی از اعضای هیأت مدیره برقرار شد تا از نظر و مشورت آنها نیز استفاده کنیم.

در جلسه امروز از طرف سرپرست باشگاه، گزارش کاملی از مسائل مالی و اجرایی دوره سرپرستی ایشان ارائه شد. همچنین بحث و گفتگو در مورد تیم‌های پایه، تشکیل تیم «ب» و تشکیل ستاد لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفت که این مباحث در جلسه رسمی هیأت مدیره نیز مطرح خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا مباحث مربوط به جدایی اسپانسر و جذب اسپانسر جدید در نشست امروز طرح شده یا نه، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه با اقدامات هیأت مدیره، مشکلی برای انجام پرداخت‌ها و تامین هزینه‌ها وجود ندارد، در این ارتباط با بررسی کامل جوانب امر و پیشنهادها تصمیم‌گیری خواهد شد. البته صحبت‌های مفصلی درباره شناسایی ظرفیت‌های درآمدزایی باشگاه مطرح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس