کد خبر 358392
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

انتشار ویدیویی جدید نشان می‌دهد تروریست‌های داعش که در کوبانی به سر می‌برند به راحتی به ایست مرزی ترکیه نزدیک می‌شوند و با مرزبانان ترکیه گفت‌وگوی دوستانه می‌کنند وباز می‌گردند.

به گزارش مشرق، روزنامه دیلی میل نوشت: این ویدئوی آماتور نشان می‌دهد که شبه نظامیان تروریست گروه دولت اسلامی موسوم به داعش با گروهی از مرزبانان ترکیه در نزدیکی شهر مرزی کوبانی در شمال سوریه گفت‌وگو می‌کنند.

این ویدئو سوالاتی را درباره ارتباط مرزبانان ترکیه با عناصر داعش مطرح کرده است. گمان می‌رود که این فیلم در نزدیکی تپه‌ای در حاشیه شهر کوبانی گرفته شده باشد و روابط خوب این گروه ترورستی را با مقام‌های ترکیه عضو ناتو نشان می‌دهد.

در این فیلم، دو شبه نظامی کاملا مسلح کاملا بی‌تفاوت به حصار مرزی ترکیه نزدیک می‌شوند و با لبخند برای دوربین دست تکان می‌دهند. پس از آن یک خودروی ارتش ترکیه که مملو از مقام‌های امنیتی بود ، با تروریست‌های داعش گفت‌وگو می‌کنند و سرانجام آن‌ها در حالی که شعار الله اکبر سر می‌دهند، به سمت کوبانی می‌روند. البته پیش از آنکه این عوامل داعش به سمت کوبانی حرکت کنند، متوجه می‌شوند که از آن‌ها فیلم گرفته می‌شود و به حالت تمسخر به سمت حصار می‌آیند و دست تکان می‌دهند.

این تصاویر ویدئویی تکان‌دهنده تعهد دولت آنکارا را برای مبارزه با گروه تروریتی داعش زیر سوال می‌برد. همچنین این سوال همچنان پا برجاست که چرا ترکیه به هزاران تروریست خارجی اجازه می‌دهد که به سادگی از مرز عبور کرده و به تروریست‌های داعش در سوریه بپیوندند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    زنده باد اردوغان
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    مرده باد اردوغان
  • رحمن ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    کو فیلم
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    تق بر اردوغان الدنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس