کد خبر 358366
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

ارتش لبنان طرح امنیتی خود را برای ریشه کن کردن کامل تروریست‌های لبنانی در طرابلس و بقاع شمالی دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، منابع امنیتی به روزنامه لبنانی البناء گزارش دادند که ارتش در ادامه طرح امنیتی خود جستجوهای خانه به خانه را برای توقیف تمام عناصر مسلح که از خیابان های طرابلس در زمان درگیری ها فرار کرده و در مناطق مختلف مخفی شده اند، ادامه خواهد داد.

این منابع انتشار برخی اخبار در مورد انجام سازش برای فرار عناصر مسلح از چنگال ارتش را شایعه  خوانده و تاکید کردند که دلیل کذب بودن این شایعه این است که جستجوی خانه به خانه از سوی ارتش همچنان در راستای تکمیل مأموریت ارتش در طرابلس و شمال برای از بین بردن کامل کانون‌های گروه‌های تندرو ادامه دارد.

همچنین پایگاه خبری العهد گزارش داد که ارتش حضور خود در شمال لبنان و بقاع را تقویت کرده است، بازرسی‌ها در شهرهای المنیه و طرابلس ادامه دارد و موانع ایست و بازرسی نیز در میدان ها و چهارراه‌ها ایجاد شده است.

این عملیات تاکنون منجر به بازداشت 33 نفر در المنیه و برک عین شده است. ارتش 4 نفر را در مجدل عنجر در بقاع غربی و عرسال در بقاع شمالی بازداشت کرده که حامل پول برای عناصر تروریست محاصره شده در عرسال بودند.  در ایست و بازرسی حربتا نیز سه تن از عناصر گروهک‌های تروریستی بازداشت شدند.

فرماندهی ارتش با صدور بیانیه‌ای در این راستا اعلام کرد که یگان‌های ارتش استقرار خود در باب التبانه و بازارهای قدیمی شهر را ادامه می‌دهند. جستجوها در المنیه و برک و عین السمک نیز دنبال خواهد شد. بر اساس این بیانیه تاکنون 33 نفر به اتهام ارتباط با گروه های تروریستی بازداشت شده اند.

اقدامات امنیتی در صیدا نیز همچنان ادامه دارد، این در حالی است که دیروز عملیات خرابکارانه گروه‌های تروریستی در مراسم عاشورای حسینی قبل از انجام، خنثی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس