کد خبر 358285
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۲

سرمربی استقلال پس از چند روز به صحبت های مجیدی در برنامه 90 واکنش نشان داد و گفت: آقای مجیدی یادت نرفته که در مرغوبکار به خاطر آن مشکلی که داشتی واسطه شدم، هر موقع که خودت خواستی به مردم می گویم در مرغوبکار چه اتفاقی افتاد.

واکنش افشاگرانه قلعه‌نويی علیه مجیدیبه گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی تفصیلی در خصوص اتفاقات اخیر حق پخش تلویزیونی، مواضعش درباره برنامه 90 و همچنین صحبت‌های اخیر کی‌روش را اعلام کرد. سرمربی استقلال در این گفت‌وگو به صحبت‌های فرهاد مجیدی در برنامه 90  و همچنین ماجرای تاسف‌بار اسیدپاشی واکنش نشان داد. مصاحبه کامل قلعه نویی را در زیر بخوانید.
 
برای مربی خارجی سینه‌ چاک می‌دهند، برای فوتبال سکوت می‌کنند
قلعه‌نویی درباره برنامه دوشنبه شب 90 در خصوص حق پخش، با اشاره به این‌که این برنامه را ندیده است گفت: این‌که شما می‌گویید بیشتر یک نمایش بوده برایم مهم نیست. موضوع این است که من می‌گویم اگر دم از قانونمندی می‌زنیم، باید به دنبال این باشیم که مملکتی درست کنیم که با استانداردهای روز پیش برود. چطور می‌شود برای مربی خارجی سینه‌شان را چاک می‌دهند! این نمی‌شود جایی که تمایل دارند، همه‌چیز با استانداردهای روز جهان باشد اما وقتی به نفع فوتبال است و به ضرر آنها، خودشان را قایم کنند. بهتر است شفاف‌سازی را اول از خودتان شروع کنید.
قلعه‌نویی در ادامه با اشاره به امضای روزنامه‌نگاران در حمایت از کی‌روش گفت: مگر 300روزنامه‌نگار امضا نکردند که کی‌روش بماند؟ ما هم که حرفی نداشتیم. آقایان علاقه داشتند قرارداد کی‌روش تمدید شود، که شد. اما حالا که صحبت از درآمدزایی فوتبال است، دیگر استانداردها و به‌روز بودن را فراموش کرده‌اند و مسلمانان عمروعاصی شده‌اند. نمی‌دانم چرا حالا که بحث منافع فوتبال است، قلم‌به‌دستان عمروعاصی چیزی نمی‌گویند!
 
قلم به دست عمروعاصی روزی 10 بار با من تماس می‌گرفت
قلعه‌نویی صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: 80درصد از درآمد فوتبال ترکیه از حق پخش است. باشگاه فنرباغچه را به عنوان نمونه خدمت‌تان عرض می‌کنم که خودش شبکه اختصاصی دارد. درست است، قانون اساسی ما چنین اجازه‌ای را به باشگاه‌ها نمی‌دهد اما می‌توانیم طبق قانون اساسی منافع فوتبال را هم در نظر بگیریم. چطور می‌شود زمانی که می‌خواهیم کی‌روش را نگه داریم، 300امضا برای منافع‌مان جمع می‌کنیم و قانونمند می‌شویم، اما یک‌جا که منافع‌مان تامین نمی‌شود، قانون را فراموش می‌کنیم. یکی از همین قلم‌به‌دستان زمانی که در یک روزنامه دیگر بود، روزی 10بار به من زنگ می‌زد اما حالا که در یک روزنامه ورزشی که همه ماهیت آن را می‌دانند سردبیر است، قلعه‌نویی بد شده است. چطور آن زمان که در آن روزنامه بودی هفته‌ای 10بار زنگ می‌زدی، اما حالا قلعه‌نویی بدترین آدم روی زمین است! به این‌ها می‌گویند قلم‌به‌دستان عمروعاصی.
 
در ماجرای کارت‌های معافیت، مردم سر کار هستند!
سرمربی استقلال با انتقاد از برخی از خبرنگاران و مجری معروف تلویزیونی گفت: این‌ها دلشان برای فوتبال نمی‌سوزد، بلکه به دنبال منافع خودشان هستند. مردم اینها را می‌شناسند و ماهیت‌شان برای همه مشخص شده است. من اگر حرفی می‌زنم، فقط به خاطر مردم است و معتقدم که مردم بر همه‌چیز ارجحند.
 
امیر قلعه‌نویی با اشاره به ماجرای کارت‌های معافی گفت: به نظر من اگر جرمی اتفاق افتاده باید ریشه‌ای با آن برخورد کنند، نه این که به دنبال بازی با افکار عمومی باشند. معتقدم درباره این قضیه هم مردم سر کارند. یک برنامه ورزشی سیزده، چهارده سال است فوتبال را از خانواده‌ها می‌گیرد. من کلی می‌گویم و اسمش را هم نمی‌آورم. این برنامه برای مردم فقط مشکل درست کرده است تا از فوتبال بدشان بیاید. فوتبال باید طبق قانون فیفا و ای‌اف‌سی اجرا شود، نه بر اساس منافع بعضی‌ها.
 
صحبت های کی روش برایم اهمیتی ندارد، لازم باشد انتقاد می‌کنم
امیر قلعه‌نویی ضمن انتقاد از سایر رشته‌های ورزشی گفت: بالاخره باید حق فوتبال را بدهند. متاسفانه فکر می‌کنند با زدن فوتبال، رشته‌های دیگر پولدار می‌شوند. برنامه دوومیدانی پخش می‌شود، کارشناسش علیه فوتبال صحبت می‌کند. برنامه بسکتبال یا والیبال پخش می‌شود، به فوتبال حمله می‌کنند. قبول دارم بودجه فدراسیون‌های ورزشی کم است اما با زدن فوتبال چیزی درست نمی‌شود. ما در فوتبال، باشگاه الگویی چون سپاهان را داریم که از همه نظر خوب است. حالا چون خوب است باید سپاهان را بزنیم یا این‌که سعی کنیم مثل آنها عمل کنیم؟ رشته‌های دیگر باید بپذیرند که فوتبال از رشته‌های دیگر پربیننده‌تر و جذاب‌تر است و با زدن فوتبال نمی‌توانند حق‌شان را بگیرند.
 
سرمربی استقلال در واکنش به صحبت‌های کی‌روش که منتقدانش را هنرپیشه خطاب کرده بود گفت: من نه صحبت‌های کی‌روش را خوانده‌ام و نه به این صحبت‌ها توجهی می‌کنم. برای من هم مهم نیست کی‌روش چه حرفی زده است. جایی که لازم بدانم انتقاد می‌کنم و کاری ندارم که سرمربی تیم ملی چه نظری دارد. مطمئن باشید اگر نیاز باشد از تیم ملی هم انتقاد می‌کنم.
 
آقای مجیدی، یادت نیست جزو 18 بازیکن فیروز کریمی هم نبودی؟
سرمربی استقلال که پس از صحبت‌های فرهاد مجیدی سکوت کرده و نخواسته بود حرمت کاپیتان سابق استقلال را بشکند، به بانک ورزش گفت: ترجیح می‌دادم در یک برنامه تلویزیونی این صحبت‌ها را رودرروی خود فرهاد مجیدی بیان کنم تا دیگر حرف و حدیثی نباشد. قصد نداشتم به ماجرای صحبت‌های مجیدی ورود کنم چراکه مردم بهتر از هر کسی می‌توانند قضاوت کنند.
امیر قلعه‌نویی خطاب به فرهاد مجیدی گفت: شاید شما راست می‌گویید و من اشتباه می‌کنم، خودت هم می‌دانی چقدر دوستت دارم و برایم قابل احترامی اما سه نکته را یادآور می‌شوم تا خیلی مسائل یادت بیاید، چون در آن برنامه خیلی چیزها یادت نمی‌آمد.

سرمربی استقلال ادامه داد: البته شاید ایشان با خواندن صحبت‌های من باز هم چیزی یادش نیاید. مجیدی عزیز؛ یادت هست موقعی که من از مس کرمان به استقلال بازگشتم شما در بیشتر بازی‌ها جزو 18بازیکن اصلی فیروز کریمی هم نبودی؟ حالا بماند تماس‌هایی که در آن مدت با من گرفتی، که اگر لازم شد به وقتش می‌گویم. نمی‌دانم آن شب تحت تاثیر چه حرف‌هایی قرار گرفته بودی که آن‌گونه صحبت کردی!

قلعه‌نویی در حالی که از رفتار و صحبت‌های شاگردش ناراحت بود، سعی کرد با لحنی آرام و محترمانه پاسخ فراموشی‌های فرهاد مجیدی را بدهد: آن زمان که برگشتی بنا به گفته خودت 8ماه از فوتبال دور بودی، پس خدا پدر قلعه‌نویی را بیامرزد که بازیکن 8ماه بازی نکرده آن هم در سن 34سالگی را آن‌گونه احیا کرد و به اوج بازگرداند. من طبق گفته خودت که مدعی هستی 8ماه بازی نکردی می‌توانم مدعی باشم که چقدر خوب کار کرده‌ام که تو را با آن شرایط سنی به اوج آمادگی بازگرداندم.

قلعه‌نویی با اشاره به دوران حضورش در تیم ملی به فرهاد مجیدی گفت: شما یادت هست که در زمان برانکو طبق گفته خودت دعوت نمی‌شدی، اما زمانی که من سرمربی تیم ملی شدم، شما را دعوت کردم تا در کنار تیم ملی باشی و در سفرها حضور داشته باشی. حالا هم متوجه این رفتارهای شما نمی‌شوم. امیدوارم یادت نرفته باشد روزی که خواستی با استقلال قرارداد ببندی زنگ زدی و خواستی به منزل من بیایی، که من گفتم برو قرارداد ببند و بعد با هم صحبت می‌کنیم. اما اصرار کردی که باید من را ببینی. اتفاقا برادرش هم در آن جلسه حضور داشت. حالا نمی‌خواهم بگویم چه صحبت‌هایی در آن جلسه بیان کرد.
 
روزی که مجیدی را به استقلال آوردم، صدر جدول بودیم
قلعه نویی ادامه داد: روزی که شما برگشتید استقلال صدر جدول بود و این طور نبود که به خاطر فشار مردم شما را به استقلال بیاورم. همیشه مردم برای من اولویت اول بودند و دنبال فیلم بازی کردن و تغییر افکار عمومی برای شکست ها نبودم. چرا که ما در صدر جدول بودیم و نیم فصل که تمام شد خودم بدون آنکه حتی فتح الله زاده در جریان باشد در رادیو گفتم به دنبال آوردن فرهاد به استقلال هستیم. حالا مردم قضاوت کنند که این رفتار من دور از اخلاق بوده یا نه؟ خودت می دانی چه زحمت هایی برایت کشیدم. یادت نرفته که در مرغوبکار به خاطر آن مشکلی که داشتی واسطه شدم. این حرف ها را زمانی که به خانه ما آمدی جلوی نوری فر هم گفتم و خودت تایید کردی. نمی خواهم ماجرای مرغوبکار را باز کنم. خودت بهتر از هر کسی می دانی اگر واسطه نمی شدم چه مسائلی برایت پیش می آمد.
 
مجیدی عزیز! ماجرای مرغوبکار یادت نرود
قلعه نویی همچنین درباره خداحافظی فرهاد مجیدی هم اتفاقات پشت پرده را بیان می کند: گفتی خسته شدم و می خواهم خداحافظی کنم. جلوی برادرت و نوری فر گفتم بازی های شهرستان را نیا. هر بازی هم که در آزادی بود خواستی بازی کن، هر زمانی هم که خواستی خداحافظی کن اما گفتی می خواهی بازی کنی. یک روز در مجموعه انقلاب بودم که تماس گرفتی و گفتی خسته شدم و می خواهم خداحافظی کنم. امیدوارم آن روزها را یادت نرفته باشد. به شما گفتم تا 37 سالگی خودت را در اوج نگه داشته ای، دو ماه دیگر هم صبر کنی چیزی نمی شود اما گفتی خسته شدم و می خواهم در اوج خداحافظی کنم. در صورتی که قبلا گفته بودم هرجوری می خواهی عمل کن تا فشار زیادی رویت نباشد. حتی گفتم بگذار برای بازی با تراکتور که جمعیت زیادی می آیند خداحافظی کن اما قبول نکردی. پس من که تو را بعد از 8 ماه بازی نکردن احیا کردم و خواستم تو را اذیت نکنم و حتی برایت مربی بدنساز اختصاصی گرفتم دنبال خراب کردنت نبودم مجیدی عزیز!
قلعه نویی در پایان به ماجرای مرغوبکار اشاره کرد و گفت: هر موقع که خود مجیدی خواست به مردم می گویم در مرغوبکار چه اتفاقی افتاد. نمی دانم شاید من اشتباه می کنم که این کارها را کردم و باید بابتش عذرخواهی کنم.
 
دل‌شان نه برای مردم می‌سوزد و نه برای فوتبال
امیر قلعه‌نویی با اشاره به شفاف‌سازی رقم قرارداد بازیکنان و مربیان، به برنامه90 کنایه زد و گفت: دوستان بروند و قراردادهای من در استقلال را بررسی کنند و ببینند رقم قراردادم چقدر بوده و چقدر گرفته‌ام. سر همین ماجرای رقم قراردادها این برنامه و عواملش چقدر تبلیغات منفی به راه انداختند. حالا هم من می‌گویم خدا پدرشان را بیامرزد که در فوتبال شفاف‌سازی کردند. اگر شفاف‌سازی خوب است لطف کنند دوستان در صدا و سیما درآمد برنامه90 که برنامه تخصصی فوتبال است را با آگهی‌ها و پیامک‌هایش شفاف اعلام کنند تا همان‌طور که در فوتبال شفاف‌سازی می‌شود، در صدا و سیما هم این اتفاق بیفتد.
سرمربی استقلال ادامه داد: مشکل این است که این‌ها می‌خواهند طرفداران فوتبال را کم کنند. دلشان نه برای مردم و نه فوتبال می‌سوزد، بلکه دنبال منافع خودشان و قلم‌هایشان هستند. یک عده میکروفن به دست و قلم به دست عمروعاصی می‌خواهند مردم را از فوتبال فراری بدهند و صدهزار تماشاگر را به 10هزار تماشاگر تبدیل کنند، اصلا هم به فکر آسیب‌های اجتماعی به‌وجود آمده از این فراری دادن مردم از فوتبال نیستند.
 
زندگی در جامعه ای که امنیت ندارد، چه فایده‌ای دارد؟
امیر قلعه‌نویی در واکنش به ماجرای اسیدپاشی اصفهان و سایر شهرهای کشورمان گفت: یکی از ارکان جامعه امنیت آن است،  زندگی در جامعه‌ای که در آن امنیت ندارید چه فایده‌ای دارد؟ به نظر من باید هرچه سریع‌تر مسببان اصلی این جنایت شناسایی شوند تا رکن اصلی جامعه یعنی آرامش و امنیت به آن بازگردد. من این موضوع را به‌شدت محکوم می‌کنم و معتقدم تمام انسان‌ها یک بهشت دنیوی هم دارند که آن بهشت جامعه‌ای است که در آن زندگی می‌کنند.

منبع: بانک ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    دمت گرم
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    مرم شما رو هم می شناسند جناب آقای قلعه نوعی
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    شما هر کاری دلت بخواد میتونی بکنی ...هر چی دلت بخواد میتونی بگی ... چون هیچ وقت موقع شکایت و دادگاهی حکمی علیه شخص شما صادر نمیشه !!! شما هم مثل عمو یادگار پشتتون بدجور گرمه امیرخان . ناصر حجازی ، مجیدی ، نکونام ....
  • رضا ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    شاگرد ناخلف مرحوم حجازی حرف دهنتو بفهم بعد اظهار نظر کن . مگر این کشور امنیت نداره که میگی رکن اصلی جامعه یعنی آرامش و امنیت به آن بازگردد. خجالت بکش اخه تو چکاره ای که درباره امنتیت کشور نظر بدی . هر جا صحبت از تبانی و مافیا در فوتبال هست یه انگشت اتهام همیشه سمت شماست . تو رو خدا ببینید کار به کجا کشیده که یه فوتبالی برا امنیت کشور نظر میده . امیدوارم در این فوتبال رو با این همه ادم که فقط پول رو میشناسن ببندند.
  • سید سعید حسنی ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    سلام جناب امیر خان خدا به شما صبر اتا کند که این همه دشمن داری
  • ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    به به الگوهای جامعه ما رو باش
  • عاشق استقلال ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    1 0
    فرهاد هیچوقت نمیتونه به گرد پای قلعه نویی هم برسه.یادت رفته وسط فصل استقلالو به خاطر پول به عربها فروختی؟یادت رفته عکس عربها رو زیر پیراهنیت؟تو هیچوقت اسطوره نمیشی جام جهانی ندیده؟
  • جواد ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    این قلعه نوعی خودش هزارتا مشکل داره حالا این و اون رو متهم میکنه. نیکبخت واحدی چه جوری ازدسته یک اومد استقلال فیکس همه بازیها شد. آقای قلعه نوعی مردم میدونن تو استقلال تو چکار میکنی
  • ابراهیم ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    اره همه بدن فقط تو خوبی!! ...
  • yash ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    اینا هم به هم افتادن ؟؟؟؟؟؟؟؟ ا ه ه ه ه ه ، چرا خب ؟؟؟؟؟؟ همه ش کینه . . .
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    حرفاش درباره صداوسیما رو اصلا قبول ندارم. صداوسیما نمیگه پول نمیدم میگه این مقداری که فدراسیون میخواد (100 میلیارد) ندارم که بدم. بودجه های صداوسیما و آگهی ها هم دست مجلس و دولته. حالا گیرم که صداوسیما همه ی پول رو بده چی میشه بعدش؟ میدن به یه مشت مفت خور میلیاردر
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    فوتبال یعنی مافیا یعنی پشت پرده یعنی.........
  • استقلال ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آقای قلعه نویی که اینقدر به فکر مردم هستی هیچوقت یادمون نمیره اون زمانی که مردم در ورزشگاه دوست داشتند فرهاد در زمین بازی کند ولی شما ایشون را با اکراه در دقایق آخر بازی میدادی کاری که الان داری با آندو میکنی و همیشه قصد خراب کردن فرهاد رو داشتی .دلیلش هم کاملا مشخصه محبوبیت فرهاد و آندو هستش که شما رو عذاب میده
  • ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آقای قلعه نویی امثال شما هستین که مافیای فوتبال هستین و فوتبال رو به حاشیه بردین نه آقای فردوسی پور با برنامه 90 پس الکی سعی نکنین با حرفاتون مردم رو از واقعیت دور کنین مردم خودشون این چیزا رو بهتر از شما میفهمن
  • ایران ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    کاش فرهاد این با مرامیش را کنار میگذاشت باور کنید با افرادیکه هیچی حالیشون نیست اخلاق معنی نمیده .دو سال شده با همه فشار ها که مردم در آزادی دیدند که قلعه نویی سر فرهاد آورد باز فرهاد چیزی نگفت ولی بنظرم بسه فرهاد بگو این آقا پر رو شده و حالا دست به تهدید زده ..بگم بگم ..بگو قلعه نویی تو هم بگو ..ولی خواهشاً دم از مردم داری نزن تو همون کسی هستی که فوتبال رو به ما تلخ کردی مگر امثال فرهاد و علی کریمی و مهدوی کیا چند تا داریم که چند تا مربی بی ..و جاه طلب اجازه نمی دهند که مردم از بازیشان در اخر بازیگری شان لذت ببرند.اون سال نوبت فرهاد بود چون محبوب شده بود بعدش نوبت مهدی رحمتی بود چون کم کم اونم داشت محبوب میشد حالا نوبت آندو و آرش هستش .دلیل این رفتار های قلعه نویی فقط محبوبیته ایشون دوست نداره کسی در استقلال محبوب بشه واسه همینه که سجاد شهباز زاده که از 1 متری توپرو نمی تونه گل بزنه فیکس بازی میکنه و آرش 20 دقیقه میاد تو و همون 20 دقیقه هم یکسره بهش غر میزنه ، البته خوب فرهاد فرق داشت چون تو همون 20 دقیقه گل میزد و حال قلعه نویی گرفته میشد ..
  • اس اس اس ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آقای قلعه نویی همه یادشونه تو داربی همه دوست داشتند فرهاد از اول بازی کنه ولی شما اجازه ندادی که استقلالی ها محبوبترین بازیکن شون رو در زمین ببینند و 20 دقیقه آخر آوردیش و جالب اینکه مهاجم های مورد علاقتون 70 دقیقه هیچ کاری نتوانستند بکنند ولی فرهاد یه موقعیت از دست داد و شما دقیقا همون موقعیت رو دیدید و بعد از بازی در مصاحبتون انتقاد کردید از بازی فرهاد.چرا اینقدر مردم را ....فرض کردید همه میدانند شما پارسال نکونام و فرهاد و پزمان منتظری رو آزاد کردی که به مردم بفهمونی که بازیکن ها مهم نیستند برای قهرمان شدن و مربی هستش که خوبه و باعث قهرمانی میشه ولی متاسفانه پارسال شانس آوردیم نرفتیم ته جدول چون دقیقا برعکسه و در ایران این بازیکنان هستند که موثرند و شما هم هر وقت مقامی کسب کرده اید با تیم های مختلف بهترین بازیکنان را در اختیار داشته اید.جالب اینجاست پارسال هر بازی آندو نبود می باخت استقلال و حالا چون نیازی بهش ندارند ، از اول فصل همش اینو کوبید که بره مطمئن باشید قلعه نویی خوشحال میشه آندو و آرش بروند از اس چون زیادی محبوب شده اند ..حالا نوبت ابراهیمی و شهباز زاده هست البته اینها هم تاریخ مصرف دارند 2-3 سال هر وقت احیانا کمی محبوب شوند ذخیره خواهند شد شک نکنید.
  • آرمی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    واقعا برای اون مربیانی متاسفم که فرهاد مجیدی و علی کریمی و مهدوی کیا و ... بدون در نظر گرفتن احساس مردم کنار گذاشتند و الان حرف از مردمی بودن میزنند.آقا کیروش بذارید کنار اینو بذارید مربی تیم ملی ببینیم چیکار میکنه .من استقلالی هستم ولی بهترین گزینه برای تیم ملی آقای قطبی بود که اخلاق مدار و با شخصیت بود .همین آقایان یه زمانی قطبی رو تخریب میکردند که آنالیزور بوده بعد دیدیم که ژاپنی ها همین آنالیزور رو از ما گرفتند .
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    دوست عزیزم جناب آقای لنگ، لطفا خفه!
  • فرشاد ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    والله اگه "اسطوره شدن" به دیدن جام جهانیه، بنده از سال ۱۹۷۸ جام جهانی‌ رو تو تلویزیون دیده ام!!! پس بنده خیلی‌ اسطوره ام!!! مرسی‌!!!
  • پوریا حاتمی باروق ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    یا هست تو مصاحبه خبرنگاران و دار و دسته خودت علیییییییی
  • مردم ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آقای قلعه نوعی شما چند کلاس سواد داری که در مورد همه چیز بعنوان نماینده مردم حرف می زنی؟ برو سرت بکار خودت باشه. وقتی مونده در مورد روابط بین الملل صحبت کنه. جمع کن بابا.
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آقا رضا من این شخص رو اصلا قبول ندارم. ولی شما هم لظفا برای فوتبال پاک و طرفداران و بازیکنان سالم فوتبال پاک احترام قائل شو
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    سید آمار منفی رو داری .
  • محمد ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    منم احساس کردم مجیدی تو نود خیلی نامردی کرد
  • بهنام ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    من نمیدونم کدام...... این رو گذاشت که امیرخان مافیاست .امیرخان به این لنگیا کاری نداشته باش کار خودتو بکن استقلالو با کمک خودت و کادرفنی و بازیکنا و هیئت مدیره و هواداران اصصصصصصصصصصصصصییییییییییییییییییل استقلالی قهرمان حذفی و لیگ کن.سرور هرچی لنگیه امیر قلعه نویییه
  • حسین ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    یکم ادم ادب داشته باشه بد نیست
  • استقلالی بافکر ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    هم مجیدی وهم قلعه نوعی اول به فکر منافع شخصیشون هستندبعد اگه شدبه فکراستقلال
  • آشنا ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    انگار بگم بگم هنوز تمام نشده .
  • ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    درمورد سپااااااااهان خاستی حرف بزنی چندباردهنتااب بکش بچه
  • aras ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    جفتشون از هم آتو دارن ، جفتشون هم یه جای کارشون میلنگه
  • حميد ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    لطفا لنگيا راجب ژنرال نظر ندند.فكر رده ي نهم جدول باشيد.
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    سلام ما که نفهمیدیم پرسپولیسی هستی!!! ولی گویا یه جات یا چند جات بد جوری داری می سوزه
  • میلاد ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    اقای قلعه نویی شما خودت مشکل داری،اطرافیان شما قبل هر بازی با بازیکن حریف تماس میگیرن که خوب بازی نکن حالا امدی از عدالت حرف میزنی تو کی هستی که اینجوری حرف میزنی،به قول استقلالی های قدیم میگفتن هر وقت رفت با مامور میاد،از استقلال که میری مربی بعدی رو با ادم هایی که رو سکوها داری یه کاری میکنی که فرار کنن مثل مربی المانی به نام کخ که بنده خدا از دست این عده قلیل فرار کرد،ابراهیم تقی پور رو که همه میشناسن تو بازی معروف استقلال با پگاه تو جام حذفی به این اقا گفتن فصل بعد تو تیم من هستی بازیه خودت را نکن بعد دیدید که فصل بعد امد استقلال بعد که رفت یا خیلی کسان دیگه که خودتون میدونید،ان شالله یه روزی بشه که فوتبال ما از وجود این ادم ها پاک بشه،حجازی روحت شاد
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    همه اين فوتباليستها و مربي ها و ... كارهاي خاك بر سري مي كنن و از كارهاي همديگر مطلع هستند
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    حق با امیره فرهاد فوق العاده دودره بازه
  • هادی ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    کیسه کش تو هم مواظب باش دوباره 6 تایی نشی
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    زلفشو گره میزنه به امنیت کشور چون می خواهدبرداشتنش ازسرمربیگری را باامنیت کشورمساوی کنه...
  • davood e30 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    من کاری به این کارا ندارم فقط از فرهادجون و امیرخان میخوام که احترام همدیگه رو داشته باشن . نه مثل این لنگیا که هرروز دارن به هم میپرن . هم فرهادجون و هم امیرخان جفتشون تو قلب استقلالی ها هستن . تنها کسی رو که کسرم میکنه بگم استقلالیه حسن روشنه حالم ازش بهم میخوره . در آخرم یکی بهم بگه پرسپولیس چندمه آخه چندوقته از ته دل نخندیدم
  • ایرانی ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    درامد بخور نمیرتان!!!!!!!!!!!!درخطر افتاده نه بابا فعلا از بیتالمال به شماها میرسه همدیگه رو ول کنید
  • مهدی ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    اقای قلعه نوعی من یکی از مربیان این کشور هستم.شما انقدر کارت خوبه که خواه نا خواه چندتا دشمن هم داری واز حسودی این حرفا رو میزنند ناراحت نباش امیرخان دلشون به این حرفا خوشه.
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    جالبه فارس نیوز که شده روابط عمومی باشگاه استقلال این خبر رو کاملا بایکوت کرده البته برنامه 90 رو هم با حضور مجیدی کاملا تحریف کرده بود و اعتراض روزنامه نگار در اون برنامه 90 رو که به حرف های مجیدی بود به دروغ اعتراض روزنامه نگار به حرف های فردوسی پور دانست!!
  • ضد حاشیه ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    متاسفانه در ورزش ما حلقه های گمشده زیادی داریم که بیشتر به خاطر نبودن آموزش در پایه یک مدیر یا ورزشکار و آکادمی (به معنای واقعی) است ، یکی از این حلقه ها اخلاق حرفه ایست . هر باشگاهی برای رسیدن به نتایج عالی و آزاد کردن تمام پتانسیل تیمش به آرامش احتیاج دارد که هر 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال در این زمینه مشکل جدی دارند . در استقلال جبه بندی طرفداران حجازی ، مجیدی و قلعه نوعی داریم گه گاه روشن هم یک ضلع را تشکیل می دهد و به ندرت مظلومی و ... هم حرف می زنند ، آقای قلعه نوعی من واقعا به شما احترام و کارنامه درخشانتون احترام می زارم اما لطفا کمتر مصاحبه کنید . در صورت نتیجه نگرفتن استقلال تمام جریان ها و کسانی که بالا نوشتم تقصیر کار هستند . استقلال شخص و جریان نمی خواهد نتیجه و کارنامه و دستاورد می خواهد . در پرسپولیس هم خودتان در جریان قرار دارید ، دلیل اصلی ناکامی پرسپولیس در دهه اخیر مصاحبه ها و جنجال ها و حاشیه هاست . دلیل قدرت گرفتن سپاهان و فولاد و نفت همین نکته است که نسبت به سایر باشگاه ها دنبال مصاحبه و جنجال و حاشیه کمتر هستند . ای کاش روزی را ببینیم که در کشورمان آکادمی و کمپ و آموزش از سنین پایین در اخلاق و فنی شکل گرفته باشد .
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    احسنت هر استقلالی که از فرهاد یا قلعه نوعی یا ... حمایت کنه ، استقلالی نیست .
  • نادر عایپور لیلی از لاهیجان ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    آقای فلعه نوعی تو از روی حسادت تمام بازیکنان محبوب مثل نکونام - مجیدی و . . . را از استقلال دور کردی -- این تو بودی که وقتی مربی مس کرمان بودی استقلال گل خورد تو مشت خود را گره کردی به ما نشان میدادی
  • مهدی ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
    0 0
    این که برنامه 90 باعث کم شدن تماشاگر و بدبین شدن مردم شده..این حرفها رو کاملا قبول دارم..در ضمن برای ما طرفدارها .یه سری چیزها باید از طرف قلم به دستان و امثال فردوسی پور گفته بشه تا به خاسته شون برسن..یه تیتری بزنند..یه توهینی بکنند ..ما طرفدارها شروع می کنیم به گفتن همون چیزها..مثل مافیا یودن و مکتب حجازی...اقایون با یه نفر مشکل دارن ..یهو می بینی یه نفر می شه اسطوره..الگو مکتب دار...ما مردم واقعا بدبختیم
  • محمد ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    اینا هر دو تاشون اغده ای هستن
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    فرهاد مجیدی وقتی رفت امارات خراب شد.
  • بهروز ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    چرا خودتون رو به ... زدید همین مجیدی بود زمان مظلومی یک هرمانی رو از استقلال گرفت. به چیه فرهاد دل بستید ؟ به بی معرفتیش ؟ به اینکه میگه اسطوره من حجازی هست ؟ کجا حجازی از این کارها کرد خدا بیامرز ؟ فقط امیرقلعه نویی. زنده باد امیر استقلال
  • رسول ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    مربی و شاگرد باید مقید به احترام متقابل باشند
  • مصیب ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    چاخان نکنه قلعه دستت رو شده
  • سوبله چوبله ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    4تایی ها خفه شن به فکر 9 امی جدولشون باشن کار اس اس به کجا کشیده که یک مشت لنگی بی شخصیت و چوپون نظر میدن
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    شش تایی چی می گی تو؟؟ احساس حقارت می کنی از دعوای مجیدی قلعه نه؟
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    اتا؟چسب اتو؟عطا؟کدوم
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    اسطوره 6 تایی همینه دیگه
  • امیر ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    مربی باید تصمیم بگیره نه هوادار
  • امیر ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
    0 0
    هادی چوبله پرسپولیس تو عمرش غیر از شش تایی افتخار دیگه ای هم داشته که بهش بنازید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس