برادر فرهاد مجیدی جواب صحبت های قلعه نویی را داد.

آقای قلعه‌نویی بترس از روزی‌که فرهاد حرف بزند
به گزارش مشرق، پس از اظهار نظر امير قلعه نويي درباره فرهاد مجيدي و تهديد او با اين تيتر كه«مجيدي عزيز،ماجراي مرعوبكار را بگویم»، فرزاد مجيدي برادر فرهاد مجيدي نسبت به اين اظهار نظرها واكنش ها نشان داد.

فرزاد در اين مورد گفت:«موضوع مرغوبكار چیزی نبوده كه بخواهد به اين اندازه مطرح شود.من آن شب با فرهاد بودم.سال 76 بود و آقاي حجازي سرمربي استقلال.امير قلعه نويي آن زمان كمك حجازي بود.فرهاد به تمرين نيامده بود و حجازي مي خواست او را تنبيه كند.قلعه نويي هم واسطه شد تا اين اتفاق نيفتد.»

مجيدي اين را گفت و ادامه داد:«نمي دانم چه شده آقاياني كه يك مدت منتقد بگويم بگويم بودند حالا خودشان می گویند"بگم،بگم".»

مجیدی در پایان گفت:«این ها موضوع بزرگی نیست که بخواهند مطرحش کنند.اما قلعه نویی باید بترسد از روزی که فرهاد همه حقایق را بگوید.وقتیاو همه حقایق را بگوید آن وقت خیلی از چیزها روشن می شود و سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    دیگه به شدت بی معنی شده این ادبیات ، که اگه بگم سنگ رو سنگ بند نمیشه . در اینکه یه سری اعمال و رفتار نادرست قلعه نویی و اطرافیانش بر هیچ کس از اهالی فوتبال پوشیده نیست که اونم خودش میدونه و خدای خودش ، شکی نیست . اما دیگه به ما ثابت شده تو این فوتبال این بگم بگما صرفا تهدید و اداست ، اگر مسئله ای هست چرا بیان نمیکنید ؟ پس یا دلیل و سندی براش نیست ، یا ترسی هست که اگر مسئله بیان شه ، طرف مقابلم برخورد مشابه کنه و یه سری آتو رو کنه و یا اینکه اصلا مسئله ای نبوده و اینا صرفا نوعی شانتاژ و کشمکش رسانه ایه . پس لطفا شما که میدونید چیزی نخواهید گفت ، تهدید بیخودی هم نکنید ، تیتر اصلی روزنامه هارو هم حروم نکنید
  • ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    تو چی میگی دیگه
  • کاپیتان ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    برو بابا این فرهاد مجیدی یه دهم غرورش فوتبال بازی نکرده هی بگم بگم چه گلی به سر استقلال زده جز این که تیم رو برده تو حاشیه ای کاش با خدافظیش کنار میرفت اما گویا استقلال لقمه ی چرب و نرمیه! باز قلعه نوعی 3 بار تیم رو قهرمان لیگ کرده اما جنابعالی 3 بار به تیم ضربه زدی 4 تا گل به لنگ زده فکر کرده هنر کرده مرد حسابی همین آرش گل نزن(برهانی) 100 تا گل واسه استقلال زده آقا برگشته تو90 میگه آمار گل هام رو ندارم!!! جنابعالی نزدیک 200 تا گل زدی(خداییش هم زیاده دمت هم گرم) که از این ها 46 تا سهم استقلال بوده 108 تا سهم الوصل خوب اگه خیلی هوادار استقلال بوده اون 6 سال الوصل رو تو استقلال میموندی به جای بوگاتی ویرون به پورشه ی درویشی بچه ها قناعت میکردی !
  • مصطفی ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    1 0
    نفرین بر این فوتبال کثیف که خدا می دونه پشت پرده اون چی قرار داره وقتی به قول خودشون لفظ دهان پرکن اسطوره برای خودشون به کار می برن اینطوزی هستند وای به حال بقیه
  • بهروز ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    مگه شما ترس هم دارید ؟ دو تائیتون یک نفر نمیشید. بدو برو دنبال بازیت بابا.
  • یک ایرانی ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    بجای اینکه بترسیم از زمانی که افراد علیه هم صحبت کنند , باید بترسیم از زمانی که اخلاق در جامعه افت کند که متاسفانه در خیلی از موارد شاهد آن هستیم. به امید روزی بر اساس آموزه های دینی و یا اصالت آریایی حرمت نگهداشتن مردم سر لوحه کار همه ما باشد.
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    نگفتی تو چی میگی ؟!
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    لطفاپرسپولیسیها فقط درباره گلهای فرهاد به پرسپولیس نظر بدن و در مسائل باشگاه دخالت نکن
  • یکی ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    پورشه ی "درویشی".................. قناعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من دیگه حرفی ندارم!!!
  • علی ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    من 50 ساله استقلالی هستم. از قلعه نوعی هم بخاطر برخی کاراش دلخور و ناراضی‌ام. ولی کلاً از فرهاد مجیدی که دوبار در سخت‌ترین شرایط منافع شخصی خودش رو به منافع تیم ترجیع داد و رفت بیزارم . صدقه سری استقلال به همه جا و همه چیز هم که رسیدید دیگه چی میخواهید؟!!!!!!!!! خواهشن بیشتر از این حالمونو بهم نزنید!.
  • حسین ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    ایرانی جان این قوم پولکی تمامشان از یک قماشن.خودت را ناراحت نکن الان منافعشان ایجاب میکند به هم بپرند.فردا روزی دوباره رفیق فابریک هم میشن.
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
    0 0
    بیشین بینیم باااااااااااااااا
  • کاپیتان ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۹
    0 0
    گل گفتی علی آقا البته کلامت نکته ی ظریفی داشت و اون هم قدمت استقلال هست که 19 سال از پیروزی قدیمی تره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس