کد خبر 358024
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر اقتصاد قبلاً قول داده بود که این موضوع طوری به سرانجام برسد که فشاری به مردم وارد نشود البته این طرح برای بررسی بیشتر به شورای پول و اعتبار ارائه شده و فعلاً مسکوت مانده است.

 به گزارش مشرق، عبدالکریم رجبی در خصوص جلسه امروز کمیسیون اقتصادی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، اظهار داشت: البته از آنجایی که این جلسه بنا بود هفته قبل برگزار شود ولی در آخرین دقایق اعلام شد که برای وزیر جلسه ای فوری پیش آمده این جلسه به امروز موکول شد.

وی با بیان اینکه عمده سوالات از وزیر اقتصاد درباره سهام عدالت، نظام بانکی و کارمزدهاست، افزود: یکی از سوالات اصلی تخلفاتی است که از سوی بانک ها در حوزه نرخ سود شاهد هستیم و علاوه بر آن قرار است وزیر درباره زمان تغییر نرخ سود متناسب با کاهش نرخ تورم نیز توضیحاتی را ارائه دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین درباره طرح بانک مرکزی برای دریافت کارمزد از پذیرنده ها، گفت: وزیر اقتصاد قبلاً قول داده بود که این موضوع طوری به سرانجام برسد که فشاری به مردم وارد نشود البته این طرح برای بررسی بیشتر به شورای پول و اعتبار ارائه شده و فعلاً مسکوت مانده است.

رجبی به اخبار احیای سازمان مدیریت نیز اشاره کرد و افزود: هنوز درباره محتوا و جزئیات احیای سازمان مدیریت گزارشی به مجلس ارائه نشده هرچند قبلاً آقای نوبخت تاکید کرده بود سازمان مدیریت از یک سال و نیم قبل احیا شده و فقط تغییر تابلو باقی مانده است ولی باید توجه داشت که احیای واقعی این سازمان نیازمند تغییراتی در استان ها و ساختار سازمان می باشد. در این خصوص هم از وزیر اقتصاد سوال خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس