کد خبر 356741
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

طبق آخرین آمار مرکز بین‌المللی مطالعات افراطی‌گری دانشگاه «کینگز کالج» لندن، در هر سه هفته به طور متوسط یک انگلیسی تروریست عضو داعش به هلاکت می‌رسد.

 به گزارش مشرق، بر اساس آمار اعلامی مرکز بین‌المللی مطالعات افراطی‌گری دانشگاه «کینگز کالج» لندن (ICSR)، به ازای هر سه‌هفته یک انگلیسی‌ تروریست عضو داعش در سوریه یا عراق به هلاکت می‌رسد.

روزنامه انگلیسی گاردین امروز (جمعه) نوشت بر اساس آمار (ICSR) از شروع سال 2014 تا کنون 16 انگلیسی عضو داعش در سوریه و عراق کشته شدند؛ این یعنی هر دو ماه سه انگلیسی داعشی به هلاکت رسیده‌اند.

اخبار دقیقی از کشته‌شدگان داعشی انگلیسی در اختیار نیست اما تا کنون خانواده 23 انگلیسی‌ هلاکت فرزندان عضو داعش خود را تایید کرده‌اند که به نوشته گاردین بیشتر این افراد در جنگ علیه نیروهای ارتش سوریه به هلاکت رسیده‌اند.

گروهک تروریستی داعش از سال 2012 علیه دولت و مردم سوریه به قتل و کشتار مشغول بوده و از اواخر خردادماه سال جاری در عراق به جنایت علیه مردم این کشور از همه اقوام و مذاهب دست زده‌است. تروریست‌های تکفیری داعش که پیشتر توسط آمریکا و متحدان منطقه‌ای‌ و غربی‌اش در سوریه تسلیح می‌شدند اکنون تهدیدی جهانی برای مردم منطقه و جهان محسوب می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
    1 0
    بدرک.........

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس