کد خبر 355646
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام ملت‌های آسیا در گروه سختی قرار داریم اما هیچ ترسی از تقابل با تیم‌های حریف خود نداشته و آنها باید از تقابل با ما ترس داشته باشند.

به گزارش مشرق، اشکان دژاگه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اردوی آماده‌سازی این تیم در کشور پرتغال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اردوی پرتغال بسیار مطلوب بود، هرچند این کشور آب و هوای بارانی داشت. برای من که در قطر حضور دارم رفتن به این شرایط بعد از مدتی بسیار خوب و مناسب بود.

وی اضافه کرد: در این اردو چند بازیکن خوب به تیم اضافه شدند که کیفیت بسیار خوبی دارند و بسیار جدی تمرین می‌کردند. در طی این اردو همه بازیکنان تیم بسیار خوب کار کرد و پس از جام جهانی برزیل، نخستین مرتبه بود که همه بازیکنان دور هم جمع شدیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ادامه افزود: بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی انجام دادیم و هر دو بازی را بردیم. تیم‌های مقابل ایران، حریفان خیلی خوب و با کیفیتی بودند. استوریل که در یورو کاپ بازی می‌کند و بنفیکا را هم که همه دنیا می‌شناسد و  بسیار حرفه‌ای بازی کرد. در ترکیب اصلی این تیم تنها 3-4 بازیکن به دلیل حضور در تیم‌‍های ملی خود حضور نداشتند. بطور کلی این 2 پیروزی نتایج بسیار خوبی برای تیم بود و امیدواریم همینطور ادامه دهیم.

وی درباره آماده‌سازی تیم ملی با توجه به مدت زمان کمی که تا جام ملت‌های آسیا باقیمانده، تاکید کرد: در جام ملت‌ها بازی‌های سختی پیش رو داریم. با توجه به اینکه در لیگ قطر بازی می‌کنم، 3 بازی تیم ملی قطر مقابل استرالیا، ازبکستان و لبنان را دنبال کردم که قطری‌ها هر سه بازی خود را بردند.

دژاگه در ادامه تصریح کرد: فکر می‌کنم در گروه سختی قرار داریم اما از طرف دیگر تیم خوبی داریم و در برزیل عملکردی را خود نشان دادیم که همه تیم‌ها برای ما احترام قائل هستند. اگر همینطور ادامه دهیم و اردوی‌های دیگری مانند اردوی پرتغال داشته باشیم، در بازی‌های آسیایی موفق خواهیم شد.

وی مورد بازی تدارکاتی آتی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی یادآور شد: از نظرم بازی خیلی خوبی است زیرا با توجه به اینکه کره‌ای‌ها 2 بازی آخرشان مقابل ما را باختند، برای کسب پیروزی به زمین خواهند آمد. همچنین از مربی جدید کره‌جنوبی شناخت خوبی دارم و چند سال در آلمان آشنایی خوبی با وی پیدا کردم که به نظرم تیم ملی کره‌جنوبی در آینده تیم بسیار بهتری می‌شود. البته ما در تهران بازی می‌کنیم و درکل بازی جالبی خواهد شد.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا یادآور شد: دو بازیکن تیم ملی قطر در تیم ما هستند و تیم ملی قطر از یکی دو سال گذشته تیم بسیار بهتری شده  است. بازی‌های آسانی مقابل این تیم و سایر همگروهی‌های خود نداریم اما نباید ترسی از تقابل با این تیم‌ها داشته باشیم. به هرحال ما در جام جهانی بازی کرده‌ایم و آنها باید از تقابل با ما ترس داشته باشند.

وی با بیان اینکه به همه تیم‌ها احترام می‌گذارد، همانطور که همه آنها به ما احترام می‌گذارند، افزود: خیلی‌‎ها شاید از حضورم در قطر راضی نیستند اما من به نظرشان احترام می‌گذارم. من اینجا هستم زیرا این تیم هدف بزرگی دارد و می‌خواهد تیم خوبی بسازد و سال دیگر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. البته این تیم چند بازیکن خوب دیگر هم از اروپا به خدمت گرفته و مربی بدنساز از آمریکا آورده‌اند که تمرینات بسیار حرفه‌ای به بازیکنان می‌دهد.

دژاگه در پایان گفت: خیلی شفاف بگویم خودم هنوز کامل در تیم جا نیفتاده‌ام و بدلیل مصدومیت در آلمان، در چند بازی اول حضور نداشتم. بطور کلی هرگاه کشوری که در آن فوتبال بازی می‌کنم، را تغییر می‌دهم مدتی طول می‌کشد تا با شرایط هماهنگ شوم و منتظر شانس برای اثبات خودم هستم.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس