کد خبر 354013
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹

پرونده قتل نوعروس رودسري با دستگيري چند مظنون از سوي پليس آگاهي روند تازه‌يي به خود گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، قرار بود مرضيه 26 ساله همزمان با عيد غدير خود را در لباس عروسي ببيند اما قاتل سرنوشتي شوم براي او رقم زد.

15 مهرماه امسال و پس از تماس‌هاي محلي ماموران كلانتري شهرستان رودسر در جريان وقوع يك فقره قتل در يكي از مجتمع‌هاي تحت نظارت بهزيستي در منطقه رحيم‌آباد اين شهرستان قرار گرفتند و به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

ماموران با حضور در محل جنايت با جسد دختري مواجه شدند و به دليل حساسيت موضوع مراتب را به پليس آگاهي استان گيلان اطلاع دادند. به اين ترتيب به سرعت تيمي از كارآگاهان زبده در محل حادثه حاضر شدند.

در بررسي‌هاي اوليه پليس آگاهي مشخص شد هويت مقتول مرضيه 26 ساله از كاركنان مجتمع تحت نظارت بهزيستي است كه بعد از ساعت كاري به قتل رسيده است. در ادامه رسيدگي به پرونده براي مشخص شدن علت مرگ دختر 26 ساله دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني صادر شد. دختري كه قرار بود همزمان با عيد غدير شاهد برپايي مراسم عروسي خود باشد اما اكنون خانواده‌اش چشم انتظار دستگيري قاتل او هستند.

به گفته سرهنگ كريمي، رييس پليس آگاهي استان گيلان پس از انتقال جسد به پزشكي قانوني و انجام تحقيقات لازم، سرنخ‌هاي اوليه به دست ماموران افتاد كه پيگيري آنها به دستگيري چند مظنون در ارتباط با اين پرونده انجاميد. بازجويي‌ها از متهمان اين پرونده همچنان ادامه دارد و پليس اميدوار است با اعتراف متهمان در چند روز آينده پرده از راز اين جنايت برداشته شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: اعتماد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس