معوقات خانواده شهدا تا هفته آینده پرداخت می شود. این وعده ای بود که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 6 مهر در تجمع بزرگ بسیجیان بنیاد شهید اعلام کرده بود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق به نقل از شهدای ایران: «معوقات خانواده شهدا تا هفته آینده پرداخت می شود.» این وعده ای بود که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 6 مهر در تجمع بزرگ بسیجیان بنیاد شهید با بیان اینکه معوقات آزادگان هفته گذشته پرداخت شده، از واریز معوقات خانواده شهدا تا هفته آینده خبر داده بود که متاسفانه با گذشته بیش از دو هفته این وعده عملی نشده است.

پرداخت معوقات جامعه ایثارگری و خانواده شهدا که در طول سال های بعد از جنگ باقی مانده بود چند سالی است که رنگ و بوی اعتراض به خود گرفته بود و در این میان آزادگان که میزان معوقاتشان بیش از سایرین بود به قول و وعده های عملی نشده معترض بودند تا اینکه بالاخره بعد از هفته دفاع مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به پرداخت معوقات جانبازان اقدام عملی انجام داد. اما معوقات خانواده های شهدا که قرار بود به دنبال آن پرداخت شود تا کنون عملی نشده و در ارتباطاتی که مخاطبان شهدای ایران از طرق مختلف با این رسانه بر قرار می کنند واکنش های اعتراضی بسیاری به این وعده عملی نشده وجود دارد.

بی شک خانواده و فرزندان شهدا از این وعده اظهار نا امیدی کرده اند و خواستار رسیدگی مسئولین هستند. زمانی که فردی جان خود را نثار اسلام و وطن کرده است بايد از جايگاه ويژه اي برخوردار باشد . اين جايگاه مهم علاوه بر پاداشي كه نزد خداوند دارد در اجتماع هم باید از جايگاه ويژه اي مثل احترام و مزايايي كه دولت براي خانواده ها تامين مي كند برخوردار باشد بنابراین  یكي از مهمترين وظايف مسئولان رسيدگي به امور عزيزان شاهد است که متاسفانه رسیدگی به امور خانواده های شاهد در خور شان آن ها نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس