کد خبر 353649
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰

منابع امنیتی کویت می گویند، وزارت کشور پنج تبعه کشورهای عرب حوزه خلیج فارس را به اتهام مزاحمت برای زنانت و دختران این کشور در یکی از اماکن عمومی، اخراج کرد.

به گزارش مشرق، چهار نفر دیگر که سه نفر از آنها اتباع کشورهای عربی حوزه خلیج فارس هستند، با اتهامات مشابه، هفته آینده از این کشور اخراج می شوند.

منابع مطلع امنیتی به روزنامه "الرای" کویت گفتند، سرلشگر محمود الطباخ مدیر کل اداره تحقیقات جنایی هدف از این اقدام را مقابله با مزاحمت اتباع خارجی برای نوامیس مردم دانست.وی افزود: اسامی 5 فرد اخراجی در فهرست ممنوع الورودی های گذرگاه های مرزی ثبت شده و دیگر حق ورود به کویت را ندارند.

الطباخ گفت: ممانعت از ورود دوباره افراد اخراجی و ثبت نام آنها در گذرگاه های مرزی، درباره هر شخصی که در آینده از کشور اخراج شود، اجرا خواهد شد.    

شیخ محمد الخالد معاون نخست وزیر و وزیر کشور کویت به تمام واحد های امنیتی دستور داده هر شخصی که مخل امنیت بوده و به قانون و اخلاق جامعه تعدی کند، از ورود به این کشور منع شود.  

به نوشته الرای، اعراب حوزه خلیج فارس به ایجاد مزاحمت برای نوامیس شهرت دارند و به همین دلیل کویت این اقدام را برای جلوگیری از ورود مزاحمین نوامیس اتخاذ کرده است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    کاش مسیولان ما هم با افغانها چنین میکردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس