کد خبر 353253
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

درگیری‌های شدید جمعه‌شب و بامداد شنبه میان نیروهای حزب‌الله و تروریست‌های جبهة النصره در قلمون سوریه، به کشته شدن ۱۰۰ ترویست از جمله یکی از سرکردگان آنان شد.

به گزارش مشرق، جمعه‌شب حزب‌الله لبنان در منطقه قلمون سوریه در نزدیکی مرز لبنان عملیاتی علیه نیروهای تروریستی گروهک «جبهة النصره» انجام دادند که طی آن ضربه سختی بر این گروهک در این منطقه وارد شد.

مقاومت لبنان موفق شد در این عملیات بیش از ۱۰۰ فرد مسلح را از پای در آورد و حدود ۵۰ نفر را به اسارت بگیرد. در میان کشته‌شدگان نام چند سرکرده آنان از جمله ابو بظاظه الحمودی و صالح ابن عبد الواحد الیمنی، جحدر السعودی ابن قوسان و ناصر ابن جابر القوقازی به چشم می خورد.

طبق گزارش فارس، در میان اسیرشدگان نیز نام سه فرمانده این گروهک نیز دیده می‌شود. این سه نفر از سرکردگان اصلی این گروهک در منطقه قلمون هستند.

درگیری‌های روزهای اخیر در مناطق مختلف مرز لبنان و سوریه، در منطقه قلمون مانند عسال الورد، فلیطه و الجبه بسیار تعیین‌کننده است. بسیاری از این تروریست‌ها اکنون در محاصره ارتش لبنان و حزب‌الله و ارتش سوریه قرار گرفته‌اند و از طرفی دیگر فصل سرما در راه است و گروهکهای مسلح در حال تلاش برای باز کردن حلقه محاصره برای فرار از مناطق کوهستانی قلمون هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حزب الله ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    یاشاسین حزب الله لبیک یا نصرالله لبیک یا خامنه ای..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس