کد خبر 352732
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

بانک جهانی اعلام کرد روسیه به رغم تحریم‌ها گام‌های بهبود اقتصادی را برداشته است و اثرات آن در رتبه‌بندی بانک جهانی ملموس است.

به گزارش مشرق، ایتارتاس امروز رئیس بانک جهانی در حاشیه نشست این بانک با صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد: بهبود در فضای اقتصادی روسیه به‌رغم مشکلات تحریم ایجاد شده است.

نماینده بانک جهانی روسیه به خبرنگار ایتارتاس گفت: براساس نظر بانک جهانی، این فرایند توسط عوامل خارجی و قبل از همه تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا و اروپا بر علیه روسیه انجام شده است اما این کشور اقدامات مناسبی در جهت بهبود توسعه برداشته است.

به گفته مایلک روتکوسکی، تلاش‌های هماهنگ توسط وزرای مختلف روسیه و بخش‌های دیگر برای بهبود فضای اقتصادی و تقویت وضعیت روسیه انجام شده و اثرات این اقدام در رنکینگ اقتصادی بانک جهانی ملموس است.

در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی در پایتخت آمریکا "واشینگتن" با اشاره به موفقیت‌های روسیه در این زمینه گفت: روسیه نقشه راهی با همکاری مشترک وزرای توسعه‌ اقتصادی با آژانس‌ها برای ابداع استراتژی مناسب اعمال کرد و آن برنامه‌ شفاف‌سازی آنچه که باید ارتقاء دهد و یا تسریع ببخشد، بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس