کد خبر 352315
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از زمانی که کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران آمد، لیگ برتر نظم همیشگی‌اش را از دست داد.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری در مورد تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم این تعطیلی در مجموع مورد قبول اکثر تیم‌ها نبود و شاید تعداد محدودی از تیم‌ها چنین وضعیتی را دوست داشتند مثلا استقلال می‌تواند از این تعطیلی برای بازگشت مصدومان استفاده کند ولی از طرفی نمی‌تواند با تمامی نفراتش تمرین کند. به هر حال باشگاه‌ها موافق این وضعیت نیستند اما بحث تیم ملی هم مطرح است.

او ادامه داد: کی‌روش نیاز به این اردوها دارد ولی باید دید چقدر می‌تواند این اردو مفید باشد. باید به باشگاه‌ها حق داد که از این وضعیت ناراحت باشند، کی‌روش از زمانی که سرمربی ایران شده لیگ بی‌نظم شده است. یکی از دلایل افت تیم‌ها و پایین آمدن کیفیت بازی‌ها همین تعطیلی‌ها است و وقتی سطح فنی لیگ پایین باشد، تیم ملی هم در وضعیت خوبی قرار نخواهد گرفت.

پورحیدری در مورد فهرست تیم ملی که انتقادهای زیادی به همراه داشته، تصریح کرد: در این زمینه باید حق انتخاب را به کی‌روش داد. هر چند او در مجموع پاسخگو نیست ولی به هر حال خودش بابت این انتخاب‌ها مسئول است. امیدوارم حداقل در جام ملت‌ها موفق باشیم و مثل جام جهانی بازی نکنیم. در جام جهانی همه خیال کردند که خوب بازی کردیم ولی بعدا فهمیدند که ایران خوب بازی نکرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس