کد خبر 352393
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۳

سخنگوی باشگاه استقلال شرایط و چگونگی سفر این تیم به کشورهای ارمنستان و آمریکا را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سیدسعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال درخصوص اینکه آیا این تیم سرانجام به ارمنستان و آمریکا سفر خواهد کرد،‌ گفت: برای سفر به کشورهای خارجی مباحثی وجود دارد که باید در ابتدا امور اداری آن را پشت سر گذاشت. من صحبت قطعی انجام نمی‌دهم اما این را می‌دانم که برای گرفتن ویزای آمریکا از کشور ارمنستان باید همه بازیکنان شخصا در این کشور حضور پیدا کنند.

وی افزود: در صورتی که سفر به کشور آمریکا مقدماتش پشت سر گذاشته شود بازیکنان ملی‌پوش ما بعد از پایان تیم ملی سفری به کشور ارمنستان خواهند داشت و در آنجا برای ویزاهای خود اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: مسئولان باشگاه در حال انجام امور اداری سفر به ارمنستان هستند و تا کنون نزدیک به 70 تا 80 درصد قضیه حل شده اما همان طور که اعلام کردند چیزی قطعط نشده است.

وی در پایان سخنان خود در پاسخ به این سؤال که تکلیف بازی با آرارات چه می‌شود،‌ گفت: قرار است بازی با این تیم صورت گیرد اما اگر سفر به ارمسنان نهایی شود تیم با همین تعداد بازیکنان و کادر فنی به ارمنستان سفر می‌کند و احتمالا بازی با آرارات لغو خواهد شد اما همه چیز منوط به روال کارهای اداری است که نهایتا تا فردا مشخص خواهد شد.

مسئولان باشگاه استقلال برای تعطیلات نیم‌فصل که در عید نوروز خواهد بود اردویی را در کشور آمریکا در نظر گرفتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس