کد خبر 351577
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

گروه موسوم به «انصار بیت‌المقدس» در سینا واقع در شمال شرقی مصر، ۳ نفر را به اتهام مزدوری برای رژیم صهیونیستی سر برید.

به گزارش مشرق، خبرگزاری آناتولی نوشت: گروه انصار بیت المقدس یک قطعه فیلم در سایت اجتماعی توییتر منتشر کرد که نشان می دهد این گروه 3 فرد را به اتهام مزدوری برای رژیم صهیونیستی سر بریده و منزل یک فرد دیگر را به اتهام جاسوسی برای ارتش مصر منفجر کرده است.

در این فیلم 26 دقیقه ای تحت عنوان «آنها دشمن هستند از آنها دوری کنید» فردی مشاهده می شود که نقاب به چهره دارد و پس از گفتن این عبارت «این جزای هر خائن مرتد است» برای بریدن سر افراد آماده می شود اما صحنه سر بریدن در این فیلم نمایش داده نشده است.

همچنین فردی به نام شیخ «ابو اسامه المصری» در این فیلم خطاب به مردم مصر و ساکنان سینا می گوید: سریال خیانت همچنان ادامه دارد، توطئه بزرگی در جریان است، ما به تعقیب و حذف جاسوسان یهود ادامه می دهیم مگر آنهایی که توبه کنند و در توبه نیز باز است و ما به آنها فرصت می دهیم تا خود را تسلیم کنند.

در این فیلم همچنین اعترافات سه مزدور اسرائیل نمایش داده شد و فردی که خود را «سلمان سلیم علی»(25 ساله) معرفی می کند، می گوید که همراه با فرد دیگری به نام «جهاد سلیم علی ابو النموس» (23 ساله) و یک فرد دیگر به نام «عایش الویفی» (39 ساله) با موساد اسرائیل همکاری کرده است.

در این فیلم لحظه سر بریدن افراد حذف شده اما اجساد این افراد در حالیکه سرشان بریده شده است، نمایش داده شده است.

همچنین یک فرد دیگر به نام «عبد المجید عوده» به عنوان مزدور ارتش مصر که گفته می شود باعث تخریب و سوزانده شدن خانه های بسیاری از مردم سینا بوده، نمایش داده شد که خانه وی را پس از تخلیه ساکنان آن منفجر کردند.

 انصار بیت المقدس پیش از این نیز سر چهار مصری را به دلیل ارائه اطلاعات به اسرائیل و فراهم کردن زمینه حملات هوایی اسرائیل علیه این گروه، سر برید.

شهرهای مصر به خصوص سینا واقع در شمال شرقی این کشور شاهد حملات گروه انصار بیت المقدس علیه عناصر و تاسیسات ارتش و پلیس مصر است و این در حالی است که نیروهای مشترک ارتش و پلیس مصر از سپتامبر سال گذشته حمله نظامی گسترده ای را علیه گروه های تروریستی و تکفیری در تعدادی از استان ها از جمله شمال سینا آغاز کرده اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس