نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح مستقر در استان همدان از برگزاری مراسم استقبال از همسر و سه فرزند شهید علی فرج پور که در سال 1391 به عنوان شهید گمنام در همدان تشییع و خکسپاری و به تازگی هویتش شناسایی شد در این استان خبرداد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد جعفر زمردیان در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر توضیح داد: همزمان در ایام گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس هویت یک شهید گمنام به اسم شهید«علی فرج‌پور» بر اساس تطبیق نمونه DNA این شهید و مثبت اعلام شدن آن شناسایی شد. پیکر پاک این شهید در مهرماه سال 1391 در منطقه عملیاتی «مجنون» به دنبال کاوش‌های کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده بود و در آذر ماه همان سال نیز در دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با حضور گسترده مردم و مسولین تشییع و خاکسپاری شد.

وی خاطر نشان کرد: شهید علی فرج‌پور در اسفندماه سال 1333 در شهر تبریز متولد شد و با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از سوی «لشکر31 عاشورا» استان آذربایجان شرقی به جبهه نبرد حق علیه باطل شتافت تا اینکه در جریان عملیات خیبر در جیزه مجنون به مقام شهادت رسید.

زمدیان اعلام کرد: به مناسبت گرامی داشت یاد و نام شهید علی فرج‌پورقرار است در روز سه‌شنبه هشتم مهرماه مراسم استقبال از خانواده وی با عنوان«مسافر مجنون» رأس ساعت 11 در دانشگاه علوم پزشکی همدان با حضور مردم شهید پرور همدان و مسولین استان برگزار شود.

به گزارش ایسنا بخشی از وصیت‌نامه این شهید به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم


بنده علی فرج پور در این موقع حساس تکلیف شرعی دانستم که در این جنگ حق بر علیه باطل از هستی خود در راه مکتبم که قرآن است به رهبری امام امت خمینی بت شکن گذشته و در مقابل دشمن قرآن، صدام و صدامیان و منافقان زمان بجنگم و تا آخرین قطره خونم از اسلام عزیزم و از ولایت فقیه دفاع کرده و بلکه راه حضرت سیدالشهدا حسین ابن علی (ع) و به ندای هل من ناصر ینصرنی جواب داده باشم و آرزومندم جانم را به عنوان یک برگ سبز در راه انقلاب ایران که نزد من امانت می باشد به صاحبش که خداوند یکتاست داده باشم و در صورت شهید شدن از پدر و مادر مهربانم و از فامیل هایم انتظار دارم به خانواده بنده محبت بنمایند و تقاضا دارم اگر لباس سیاه به خاطر من به تن پوشیده اند بعد از اربعین ام در بیاورند.

علی فرج‌پور 62/11/26».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس