کد خبر 351279
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از برگزاری دو دیدار تدارکاتی تیم فوتبال امید ایران با دو تیم لیگ برتری خبر داد.

به گزارش مشرق، رسول دانشجو، در خصوص لغو دیدار تیم امید ایران و عمان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: متاسفانه فدراسیون فوتبال عمان با ارسال نامه‌ به ما اعلام کرد، تیم امید ایران نمی‌تواند به ایران سفر کند تا با تیم امید بازی تدارکاتی داشته باشد. بر همین اساس پس از مذاکره با تیم‌های تراکتورسازی تبریز و راه‌آهن تهران در تلاش هستیم  این دو تیم را جایگزین تیم عمان کنیم.

وی در مورد وضعیت تیم جوانان هم تاکید کرد: همانطور که می دانید این تیم 4 بازی تدارکاتی با تیم‌های جوانان عراق و قطر انجام داد که معتقدم از لحاظ فنی کمک بسزایی به بازیکنان کرده است.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین افزود: البته این تیم تورنمنت چین و همچنین دیدارهای تدارکاتی دیگری را نیز پشت سر گذاشته و با توجه به اینکه علی دوستی‌مهر یکی از مربیان موفق در فوتبال پایه است، امیدواریم این تیم در بازی‌های قهرمانی آسیا میانمار عمکلرد بسیار خوبی داشته باشد.

دانشجو ادامه داد: تیم جوانان از گروه خود می‌تواند صعود کند. اما این را هم بگویم نتیجه و شرایط در فوتبال قابل پیش بینی نیست. اگر از گروه خود به دور دوم صعود کنیم، احتمالا با ازبکستان و استرالیا روبه رو خواهیم شد و می‌توانیم این دو تیم قدرتمند را پشت سر بگذاریم.

وی همچنین اضافه کرد: باز هم می‌گویم کسب سهیمه جام جهانی جوانان راحت نخواهد بود اما با درایتی که کادر فنی تیم جوانان داشته و بازی‌های تدارکاتی خوبی که پشت سر گذاشته، می‌توانیم به این امر امیدوار باشیم.

سرپرست کمیته جوانان در پایان از باشگاه‌هایی که با کمیته جوانان فدراسیون همکاری کرده و بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی جوانان گذاشتند، قدردانی کرد.
منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس