کد خبر 353201
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

تیم فوتبال جوانان کشورمان در بازی‌های قهرمانی آسیا مقابل یمن شکست خورد.

ادامه ناکامی فوتبال ایران با حذف جوانان
به گزارش مشرق، تیم فوتبال جوانان کشورمان در دومین دیدارش در گروه اول رقابت‌های فوتبال زیر 19 سال قهرمانی آسیا به مصاف یمن رفت که در این دیدار با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و حذف شد تا از راهیابی به جام جهانی این رده سنی هم باز بماند.

احمد عبدالحکیم در نیمه اول موفق شد برای یمن گلزنی کند اما جوانان ایران در نیمه دوم هرچقدر تلاش کردند نتوانستند گل خورده را جبران کنند تا این بازی با همین یک گل به پایان برسد.

تیم فوتبال جوانان ایران در رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا که به میزبانی میانمار برگزار می‌شود، در اولین دیدار خود به مصاف تایلند رفت و این دیدار را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد و با شکست مقابل یمن دومین شکست شاگردان علی دوستی‌مهر نیز ثبت شد. با احتساب این نتایج یمن با کسب 4 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. تایلند با 3 امتیاز در رده دوم، میانمار با یک امتیاز در رده سوم و ایران هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد. با احتساب این نتایج حذف ایران قطعی شد. تایلند و میانمار در بازی دوم خود از ساعت 15 و 30 امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

در حالی که قبل از این مسابقات گروه ایران بسیار ساده قلمداد می‌شد شاگردان علی دوستی عملکرد بسیار بدی از خود ارائه دادند و حذفی زودهنگام داشتند.

بعد از حذف تیم ملی نوجوانان از رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا و نتایج بسیار ضعیف تیم ملی امید در بازی‌هایی آسیایی این کارنامه ضعیف با حذف تیم ملی جوانان کامل شد تا روزهای بد کمیته جوانان و تیم‌های پایه ادامه داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    چن بار بگیم,دراین فوتبال گل بگیرید ,کلکسیون ناهنجاری وابروریزیه,جعل هویت,جعل کارت نظام وظیفه ,فرار مالیاتی,دور زدن سقف های قرارداد ها,تفاوت فرهنگی,قلیان کشی,فحش های ناموسی در ورزشگاها,درفضای مجازی به شخصیت ها مثل مسی ,کارت به کارت کردن ,حالا جاسوس موساد کم داشت این فوتبال که اونم اومد لابد بعدش یکشون داعشی از آب درمیاد
  • مهدی مرادیفر ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    حیف نون ها حیف ان هواپیمایی نیست که شما برمیگردونه من به جای فدراسیون بودم شما را با اتوبوس به ایران میاوردم که انهم زیادتونه بی مصرف های مفت خور
  • مهدی ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    از فوتبالیستی که تا سه نصف شب مشغول فیسبوکشون هستن و بقیه اوقات هم تو واتس آپ یا مشغول درست کردن مدل موشون یا به رخ کشیدن مدل بالاشون چه انتظاری دارین قهرمان منچ و مار پله هم نمی تونن بشن اونوقت توقع قهرمانی تو جام ملتها ازشون دارین؟
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    خاک بر سرشون
  • پسر ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    الهی شکر دیگه محرض شده تا گل بگیرن مگر اینکه نفهمن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس